کره شمالی دستور مهم صادر کرد/ کمک فوری پیونگ یانگ به غزه

کدخبر: ۶۰۷۳۸۴
اقتصادنیوز: با افزایش جنایات اسرائیل و اقدام کشورهای مختلف علیه این رژیم، رهبر کره شمالی هم دستور کمک همه‌جانبه به مردم فلسطین و غزه را صادر کرد.
کره شمالی دستور مهم صادر کرد/ کمک فوری پیونگ یانگ به غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  مهر، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از «یو سانگ‌بوم»، از اعضای کمیته اطلاعاتی پارلمان این کشور اعلام کردند که «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به مقامات این کشور دستور داده به دنبال راه‌هایی برای کمک همه‌جانبه به فلسطین و مردم غزه باشند.

پیام مهم ایران به آمریکا درباره جنگ/ خاورمیانه در آستانه انفجار

کره شمالی هفته پیش نیز اعلام کرد که دولت آمریکا مسئول اصلی تراژدی انسانی کنونی در نوار غزه است و واشنگتن پشت جنگ کنونی بین اسرائیل و حماس است. خبرگزاری رسمی کره شمالی که بازگوکننده مواضع رسمی این کشور است با انتشار مقاله‌ای نوشت: آمریکا عامل و علت اصلی وضعیت کنونی در غرب آسیاست. نبرد بزرگ برای کشتار در غرب آسیا به علت تحریک مغرضانه و عمدی آمریکا در حال تشدید است.

هراس اسرائیل از یمن/ سفیر اسرائیل در صنعا: ما علیه هیچ کشوری اعلان جنگ نکرده‌ایم!

پیونگ‌یانگ با انتقاد شدید از اقدام آمریکا و کشورهای اروپایی در وتوکردن قطعنامه روسیه و برزیل برای آتش‌بس در غزه و تسهیل ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه اعلام کرد که واشنگتن حتی شانس‌های کوچک برای جلوگیری از بدترشدن اوضاع در غرب آسیا را از بین می‌برد، درحالی‌که اتحادیه اروپا به دلیل «فقدان تصمیم‌گیری و اصول مستقل» از این وضعیت حمایت می‌کند.

آینده غزه در 3 سناریو/ نقشه پسا جنگ واشنگتن و تل‌آویو

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید