دردسر پیشنهاد جنجالی بمب اتمی بر سر غزه برای وزیر اسرائیلی / وزیر جنگ هم شاکی شد

کدخبر: ۶۰۸۰۴۲
اظهارات وزیر میراث اسرائیل درباره احتمال انداختن بمب اتمی در نوار غزه واکنش‌های مقامات این رژیم و خانواده‌های اسرای اسرائیل و نیز جنبش حماس را در پی داشت.
دردسر پیشنهاد جنجالی بمب اتمی بر سر غزه برای وزیر اسرائیلی / وزیر جنگ هم شاکی شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، پس از اینکه آمیخای الیاهو، وزیر میراث رژیم صهیونیستی گفت: یکی از گزینه‌های پیش روی ارتش اشغالگر اسرائیل در غزه، انداختن بمب اتمی در نوار غزه است. مقامات صهیونیست و نیز جنبش حماس به آن واکنش نشان دادند.

تخریب یک برج در غزه/ حمله گسترده جنگنده‌های اسرائیل

به نقل از الجزیره، یائیر لاپید، رهبر جناح اپوزیسیون در این باره گفت: اظهارات این وزیر شوکه کننده و دیوانه‌وار است و توهینی به خانواده‌های اسیران در غزه به شمار می‌رود.

بنیامین نتانیاهو نیز در این باره اظهار کرد: این اظهارات به دور از واقعیت است.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز به اظهارات وزیر میراث این رژیم واکنش نشان داد و در این باره تاکید کرد: اظهارات الیاهو از روی بی‌مسؤولیتی است و خوب است که او از مقامات مرتبط با امنیت اسرائیل نیست.

در این رابطه شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز به نقل از خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه اعلام کرد: اظهارات الیاهو شوکه کننده و در تضاد با اصول اخلاق و وجدان است.

این خانواده‌ها تاکید کردند: نتانیاهو باید علیه کسانی که درصدد آسیب رساندن به اسرا هستند اقدام کند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد: نتانیاهو وزیر الیاهو را تا اطلاع ثانوی از حضور در جلسات کابینه کنار گذاشت.

جنبش حماس نیز در این باره تاکید کرد: اظهارات یکی از وزرای رژیم اشغالگر درباره احتمال پرتاب بمب هسته‌ای به غزه نشان دهنده تروریسم دولت اسرائیل علیه ملت ماست.
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید