حمله پهپادی مرگبار اسرائیل به مقر جنبش فتح+ تعداد کشته‌ها

کدخبر: ۶۱۰۵۹۹
اقتصادنیوز: خبرگزاری فلسطینی «وفا» گزارش داد که پهپاد اسرائیل مقر جنبش فتح در اردوگاه بلاطه در شرق نابلس را بمباران کرد که پنج شهید برجای گذاشت.
 حمله پهپادی مرگبار اسرائیل به مقر جنبش فتح+ تعداد کشته‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، این آژانس خبری فلسطینی تاکید کرد که این پهپاد مقر فتح در اردوگاه بلاطه را با موشک هدف قرار داد و خسارات زیادی به این مکان وارد کرد. 

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که بامداد شنبه در بمباران رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی پنج تن شهید شدند.

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه عربستان و فرانسه درباره غزه

این خبرنگار خاطرنشان کرد: این پهپاد مقر جنبش فتح را در خیابان السوق در مرکز اردوگاه بمباران کرد که خسارات زیادی به محل وارد کرد.

خبرگزاری فلسطین (وفا) به نقل از جمعیت هلال احمر اعلام کرد که نیروهای این سازمان هفت مجروح بسیار جدی را در نتیجه بمباران ساختمان در اردوگاه بلاطه تحت مداوا قرار دادند که به بیمارستان دولتی رافیدیه منتقل شدند و در آنجا پزشکان از شهادت پنج تن خبر دادند.

بامداد شنبه نیز در جریان درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر طوباس در شمال کرانه باختری، یک فلسطینی شهید و دو فلسطینی دیگر زخمی شدند که به این ترتیب تعداد شهدا در ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری به ۱۳ نفر رسید.

جمعیت هلال احمر فلسطین گفت: سه جوان در جریان درگیری با نیروهای اشغالگر بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند که مجروحیت یکی از آنها وخیم توصیف شد و پزشکان در بدو ورود به بیمارستان شهادت وی را اعلام کردند.

نیروهای اشغالگر در میان تیراندازی‌های شدید، در حالیکه پهپادهای شناسایی را بر فراز شهر به پرواز درآوردند و تک تیراندازهایی هم روی پشت بام برخی ساختمان‌ها مستقر کرده بودند، در تعداد بالا به همراه یک بولدوزر نظامی از سمت شرق به شهر یورش بردند.

این در حالی است که روز جمعه نیز در یورش اشغالگران به جنین و الخلیل در کرانه باختری هفت فلسطینی شهید شدند. اشغالگران از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر حملات خود را به کرانه باختری شده‌ بخشیده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید