اعتراف جالب مقام سابق اسرائیلی درباره حزب الله لبنان!

کدخبر: ۶۱۰۶۲۱
اقتصادنیوزر : یک مقام اطلاعاتی سابق اسرائیل در سخنانی درباره تحولات در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی اذعان کرد که حزب‌الله لبنان در این درگیری‌ها دست برتر را دارد و درحال خسته کردن ارتش این رژیم است.
اعتراف جالب مقام سابق اسرائیلی درباره حزب الله لبنان!

به گزارش ایسنا، «آموس یادلین»، ژنرال ذخیره ارتش اسرائیل و رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی این رژیم (آمان) با اذعان به برتری حزب‌الله لبنان در درگیری‌ها در این منطقه، گفت: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دست برتر را در شمال دارد.

فوری/ انتقام سخت حزب الله از اسرائیل/ پهپاد اسرائیلی منهدم شد

طبق گزارش شبکه المیادین، یادلین افزود: حزب‌الله جنگ فرسایشی را به راه انداخته و باعث فرار ده‌ها هزار اسرائیلی شده است که بازگرداندن آنها به شمال چالش بسیار بزرگی است.

«امیر بار شالوم»، مفسر امور نظامی رادیو رژیم صهیونیستی درباره این اظهارات یادلین گفت: «کاری که نصرالله انجام داد، ایجاد شکاف میان اسرائیل و ساکنان شمال بود.»

در همین راستا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: «بسیاری از اسرائیلی‌ها با رضایت خود شمال را ترک نکردند و برخی مجبور به خروج شدند و از بازگشت به شهرک‌ها بیم دارند.»

این شبکه همچنین گزارش داد: اگرچه ارتش اسرائیل به اهدافی در لبنان حمله کرد، اما ترس از جبهه شمال بر ما سایه افکنده است.

همزمان با عملیات طوفان‌الاقصی از سوی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده‌است.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چند افسر و نظامی صهیونیست کشته شدند و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کردند و بیشتر شهرک‌های شمالی در حال حاضر خالی شده و فقط سربازان دشمن در آنجا مستقر هستند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه