نخستین واکنش حماس به از سرگیری جنگ /ما هنوز دنبال آتش بس هستیم

کدخبر: ۶۱۳۲۲۴
اقتصاد نیوز : یکی از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که واشنگتن و تل‌آویو مسئول توقف آتش بس در غزه هستند.
 نخستین واکنش حماس به از سرگیری جنگ /ما هنوز دنبال آتش بس هستیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس در اولین واکنش به از سرگیری تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: تل آویو و واشنگتن مسوول توقف آتش بس موقت هستند.

وی تاکید کرد: مقاومت قادر به مقابله و شکست دادن حمله دشمن است. ما به طور جدی به دنبال آتش بس بوده و هنوز هم هستیم، حتی با از سرگیری تجاوزگری دشمن.

دستور مهم نتانیاهو به موساد علیه حماس

حمدان خاطرنشان کرد: ما در برابر هرگونه تلاشی که برای توقف تجاوزگری انجام شود مطابق با آنچه که منافع مردم ما را تامین می کند، رویکرد مثبتی داریم. نمی توان به رفتار رژیم صهیونیستی اعتماد کرد. ما باید مقاومت کنیم و با تجاوزهای رژیم صهیونیستی و تجهیزات نظامی آن مقابله کنیم.

این عضو حماس گفت: راه‌حل حقیقی فلسطین یافتن مکانیزم و سازوکار برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی است. از هر تلاشی که برای پایان دادن به تجاوزها انجام می شود و در راستای منافع ملت باشد استقبال می کنیم.

بعد از آنکه مذاکرات برای تبادل اسرا به نتیجه نرسید و نقض مکرر آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی، آتش‌بس موقت که با میانجی‌گری قطر حاصل شده بود، به پایان رسید و تمدید نشد. 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید