نگرانی اسرائیل از محبوبیت حماس/ رهبران حماس باید ترور شوند!

کدخبر: ۶۱۳۶۷۱
اقتصادنیوز: یک مقام امنیتی اسرائیل، مردم غزه را حامی مقاومت فلسطین دانست و بی‌توجهی به مسائل انسانی را لازمه پیروزی بر جنبش حماس عنوان‌ کرد.
نگرانی اسرائیل از محبوبیت حماس/ رهبران حماس باید ترور شوند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، «مئیر بن شبت» مشاور امنیتی کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱، درباره وضعیت میدانی نبرد بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی گفت: حماس در این مرحله با شناسایی نقاط ضعف اسرائیل، قوی تر از گذشته ظاهر خواهد شد.

وی درباره تبعات شکست رژیم صهیونیستی از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی اظهار داشت: اگر موفق به از بین بردن حماس نشویم، بازدارندگی ما مقابل دیگر دشمنان‌مان از بین خواهد رفت و موجودیت (اسرائیل) در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

این مقام امنیتی سابق رژیم صهیونیستی، از بین بردن زیرساخت های غزه یا به شهادت رساندن فرماندهان حماس را کافی ندانست و افزود: باید (همه) افراد حماس را از بین ببریم.

«بن شبت»، رسیدن به اهداف جنگ در غزه را زمان بر و سخت دانست و گفت: نیروهای ما باید در جایی علیه حماس بجنگند که بیشتر مردم آن طرفدار حماس هستند و از هر اقدامی علیه اسرائیل حمایت می کنند.

وی گفت: در شرایطی که مردم غزه از حماس حمایت می کنند ما برای حفاظت از نیروهای مان، نباید به مسائل انسانی توجه کنیم.

این مقام صهیونیست خواستار جلوگیری از ورود کمک های بشردوستانه و سوخت به غزه شد و تصریح کرد: تصور اینکه دستگاه حاکمیتی غزه و مردم آن، از حماس جدا هستند، یک تصور غلط است و همه آنها یکی هستند.

«بن شبت» از آمریکا خواست برای اخراج رهبران حماس از قطر به این کشور فشار آورد تا موساد بتواند آنها را ترور کند.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» امروز در گزارشی درباره افزایش محبوبیت حماس در میان فلسطینی ها نوشت: حماس با آزاد کردن ۲۴۰ زندانی فلسطینی، در موقعیت برتری از نظر سیاسی قرار گرفته است و فلسطینی ها عملیات طوفان الاقصی را یک دستاورد بزرگ می دانند که دوباره آرمان فلسطین را در جهان زنده کرده است.

این رسانه صهیونیستی به نظرسنجی مؤسسه تحقیقاتی «جهان عرب برای تحقیق و توسعه» اشاره کرد و نوشت: محبوبیت شاخه نظامی حماس(گردان های عزالدین قسام) از زمان شروع (عملیات طوفان الاقصی) به ۸۹ درصد رسیده و «ابوعبیده» سخنگوی آن قهرمان جوانان فلسطینی شده است.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از ۴۸ روز جنایت در این منطقه، به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت، از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح روز جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را ازسرگرفت و صدها فلسطینی را شهید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند

      اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی