هشدار دبیرکل حقوق بشر در مورد فجایع اسرائیل / وضعیت غزه آخرالزمانی است!

کدخبر: ۶۱۴۳۲۸
اقتصادنیوز: دبیرکل حقوق بشر سازمان ملل ضمن درخواست برای توقف فوری جنگ در نوار غزه، وضعیت این منطقه را فاجعه‌بار توصیف کرد و گفت که این وضعیت قابل پیشگیری است.
هشدار دبیرکل حقوق بشر در مورد فجایع اسرائیل / وضعیت غزه آخرالزمانی است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ولکر ترک در آستانه روز حقوق بشر که در ۱۰ دسامبر برگزار می‌شود، به خبرنگاران در ژنو گفت: همکاران من وضعیت را آخرالزمانی توصیف کرده‌اند.

وی ضمن درخواست برای توقف فوری جنگ در نوار غزه و آزادی گروگان‌ها اظهار داشت: فلسطینی‌ها در غزه از مرگ، محاصره، ویرانی و محرومیت از نیازهای اولیه معیشتی مثل آب، غذا و دارو رنج می‌برند.

خبر مرتبط
خان یونس و غزه زیر بمباران بی امان تل آویو / ممانعت اسرائیل از تدفین 100 جان باخته در بیمارستان + فیلم

اقتصادنیوز :منابع خبری از بمباران شدید شهرهای خانیونس و غزه و وجود بیش از ۱۰۰ شهید در بیمارستان «کمال عدوان» در شمال غزه خبر دادند که اسرائیل اجازه دفن کردن آن‌ها را نمی‌دهد.

وی گفت: عملیات نظامی از جمله بمباران توسط نیروهای اسرائیلی در شمال، مرکز و جنوب غزه ادامه دارد.

ترک تاکید تاکید کرد: هیچ مکانی در نوار غزه امن نیست. در حال حاضر حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار تا از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار فلسطینی آواره شده اند.

خبر مرتبط
سازمان بهداشت جهانی: هر10 دقیقه یک کودک در غزه قربانی می شود

اقتصادنیوز:سازمان بهداشت جهانی با هشدار درباره اوضاع خطرناک کودکان در غزه اعلام کرد که هر ۱۰ دقیقه یک کودک در این منطقه جان می‌دهد.

این مقام سازمان ملل به احتمال گسترش بیماری در غزه اشاره و خاطر نشان کرد که به خاطر همین امر، بسیاری از کمک‌های بشردوستانه به مردم فلسطین قطع شده است.

وی افزود: باید تدابیری فوری از سوی همه کشورها به ویژه کشورهای دارای نفوذ برای جلوگیری از جنایات [رژیم] اسرائیل اتخاذ شود.

ترک تاکید کرد: جامعه بین‌المللی باید یک صدا نسبت به حصول آتش‌بس و رسیدن کمک‌های اولیه به مردم فلسطین اقدام کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید