فوری/ حضور فرماندهان بلند پایه سپاه در یک مراسم مهم/ سردار سلامی و سردار قاآنی میزبان شدند

کدخبر: ۶۱۸۸۲۹
اقتصادنیوز :مراسم گرامیداشت سومین روز شهادت سردار سیدرضی موسوی از مستشاران نظامی ایران در سوریه برگزار شد.
فوری/ حضور فرماندهان بلند پایه سپاه در یک مراسم مهم/ سردار سلامی و سردار قاآنی میزبان شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در این مراسم که در «حسینیه حضرت فاطمه الزهرا» سپاه پاسداران برگزار شد، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل خطیب و جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح حضور دارند.

خبر مرتبط
فوری/ چند انفجار مهیب حلب سوریه را لرزاند/ اسرائیل حملات را از سر گرفت؟

اقتصادنیوز: منابع خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار در شهر حلب در شمال سوریه خبر دادند. برخی منابع خبری نیز از احتمال حمله اسرائیل به فرودگاه بین‌المللی این شهر خبر داده اند.

همچنین حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه  در بخشی از گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در حاشیه این مراسم گفت:  رژیم اسرائیل شهید موسوی را ترور کرد اما چیزی از اهداف جمهوری اسلامی برای تامین حداکثری امنیت در منطقه و ایران نخواهد کاست بلکه ما را در این مسیر مصمم‌تر خواهد کرد.

خبر مرتبط
اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر سردار شهید سید رضی موسوی

اقتصادنیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز - پنج‌شنبه - با حضور در کنار پیکر سردار شهید سید رضی موسوی و قرائت فاتحه، بر پیکر آن شهید سرافراز نماز اقامه کردند.

احمد وحیدی وزیر کشور هم با اشاره به ترور سردار سیدرضی موسوی در حمله ارتش صهیونیستی به سوریه، گفت: رژیم صهیونیستی با کارهای دیوانه‌وارش مهرهای تازه‌ای بر تابوت خود می‌زند اما این تصور که با ترور این فرماندهان می‌توانند محور مقاومت را تضعیف کنند، فکری باطل است.

سردار موسوی از مستشاران نظامی ایران در سوریه بود که پنجم دی‌ماه در حمله تروریستی ارتش صهیونیستی در زینبیه به شهادت رسید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید