ناتو در وضعیت آماده‌باش/ راب بائر: به تحول جنگی ناتو نیاز داریم

کدخبر: ۶۲۳۰۷۷
اقتصادنیوز: رئیس کمیته نظامی ناتو هشدار داد کشورهای این ائتلاف باید در حالت «آماده‌باش برای جنگ» قرار بگیرند و انتظار موارد غیرمنتظره را نیز داشته باشند.
ناتو در وضعیت آماده‌باش/ راب بائر: به تحول جنگی ناتو نیاز داریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایسنا، «راب بائر» طی نشست روسای نظامی در بروکسل گفت: برای اینکه در آینده کاملا موثر عمل کنیم، به تحول جنگی ناتو نیاز داریم.

نشریه پالتیکو به نقل از رئیس کمیته نظامی ناتو نوشت: متحدان باید بر تاثیرگذاری متمرکز شوند و آمادگی دفاعی خود را با رزمایش‌ها و شراکت در صنعت افزایش دهند. ما از بازیگران عمومی و خصوصی می‌خواهیم تا طرز فکر خود را از دورانی که در آن همه چیز قابل برنامه‌ریزی، قابل پیش‌بینی و کنترل بود به دورانی که در آن هر چیزی ممکن است در هر زمان رخ دهد، تغییر دهند.

خبر مرتبط
واکنش کرملین به افزایش نیروهای ناتو در مرزهای روسیه

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزایش نیروهای ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه و بلاروس عاملی بی‌ثبات‌کننده است.

در حالی که کشورهای عضو ناتو پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، هزینه‌های دفاعی خود را به شدت افزایش داده‌اند و قراردادهای جدید بزرگی را با سازندگان تسلیحات منعقد کرده‌اند، اما افزایش تولیدات و خروجی مدتی طول می‌کشد.

خبر مرتبط
اعتراف سنگین ارتش اسرائیل به ناتوانی در برابر حماس و حزب الله

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی تعداد موشکهایی که به سمتش شلیک شده را 11000 موشک اعلام کرد.

راب بائر با اشاره به جنگ اوکراین گفت: گام‌های زیادی برای برداشتن وجود دارد و جنگ اوکراین درگیری مهم و حیاتی است که سرنوشت جهان را مشخص می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: قدرت گسل‌های زیرزمینی در حال تغییر است و درنتیجه ما در چند دهه اخیر با خطرناک‌ترین جهان مواجه هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی