پیش بینی مرکز توانبخشی ارتش اسرائیل/ 20 هزار نظامی زخمی در سال آینده میلادی!

کدخبر: ۶۲۸۴۸۴
اقتصادنیوز: یک مرکز وابسته به ارتش اسرائیل پیش‌بینی کرده است که در سال آینده میلادی پذیرای حدود ۲۰ هزار نظامی زخمی دیگر باشد.
پیش بینی مرکز توانبخشی ارتش اسرائیل/ 20 هزار نظامی زخمی در سال آینده میلادی!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز توانبخشی ارتش اسرائیل امروز چهارشنبه پیش‌بینی کرد با توجه به نزدیک شدن جنگ غزه به پنجمین ماه پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار نفر دیگر از نظامیان زخمی اسرائیل در سال جاری میلادی به استفاده از خدمات توانبخشی نیاز داشته باشند. 

خبر مرتبط
اسرائیل: لبنان مسئول حملات حزب‌الله است/ حملات کنونی پاسخ نهایی ما نیست!

اقتصادنیوز: عضو کابینه جنگ اسرائیل گفت: حملات هوایی کنونی این رژیم به مناطقی در لبنان، پاسخ نهایی تل‌آویو به اقدامات مقاومت نیست.

وزارت جنگ اسرائیل می‌گوید از زمان آغاز جنگ در غزه از روز ۷ اکتبر، بیش از ۵۵۰۰ نظامی اسرائیلی به مراکز توانبخشی ارتش این رژیم مراجعه کرده‌اند. 

پیش‌بینی ارتش اسرائیل این است که از میان ۲۰ هزار نظامی که به مراکز توانبخشی مراجعه می‌کنند دست‌کم ۸۰ درصد آن‌ها (۱۶۰۰۰ نفر) به دلیل جراحت‌های ناشی از جنگ خواهند بود. 

خبر مرتبط
افشاگری رسانه اسرائیلی درباره برنامه تل‌آویو برای پایان جنگ غزه

اقتصادنیوز : یک روزنامه چاپ تل‌آویو از طرح شورای جنگ اسرائیل برای اتمام جنگ علیه غزه تا ماه آوریل یا می(۱۳ فروردین تا ۱۱ خرداد) خبر داد.

روزنامه تایمز اسرائیل نوشته مرکز توانبخشی اسرائیل در حال حاضر به ۶۲ هزار نظامی خدمات ارائه می‌دهد. اکثر این افراد دچار جراحت‌های جسمی هستند، اما عده‌ای با اختلال روان‌شناختی «اضطراب پس از سانحه» (PTSD) دست و پنجه نرم می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی