فوری/ حملات متقابل میان حزب الله و اسرائیل+ فیلم

کدخبر: ۶۲۹۷۰۹
اقتصادنیوز: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۲ خانه در شهرک «بلیدا» واقع در جنوب لبنان را بمباران کردند. در مقابل حزب‌الله لبنان نیز چهار موشک هدایت شونده ضد زره را به سمت پایگاه‌های «السماقه» و «رویسات العلم» در منطقه «کفرشوبا» پرتاب کرد.
فوری/ حملات متقابل میان حزب الله و اسرائیل+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از حملات متقابل میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شبکه «المیادین» در این باره اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۲ خانه در شهرک «بلیدا» واقع در جنوب لبنان را بمباران کردند.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌ها حاکی از تخریب کامل این خانه‌ها است.

بر پایه این گزارش، رژیم صهیونیستی همچنین حملات پهپادی را به شهرک «کفرکلا» و به ویژه محله «الوازنی» در جنوب لبنان انجام داد.

در مقابل حزب‌الله لبنان نیز چهار موشک هدایت شونده ضد زره را به سمت پایگاه‌های «السماقه» و «رویسات العلم» در منطقه «کفرشوبا» پرتاب کرد.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: با موشک «برکان»، محل استقرار نظامیان رژیم اشغالگر را در مجاورت پادگان «رامیم» در نزدیکی مرز لبنان با فلسطین اشغالی هدف قرار دادیم.

حزب‌الله لبنان صبح امروز نیز چند حمله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده بود.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی