هجوم تعدادی از خانواده اسرای اسرائیلی به کنست+ فیلم

کدخبر: ۶۳۸۱۵۰
اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از تظاهرات مجدد خانواده‌های اسرای اسرائیلی و ورود تعدادی از آنها به ساختمان (کنست) پارلمان رژیم اشغالگر خبر دادند.
هجوم تعدادی از خانواده اسرای اسرائیلی به کنست+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه همزمان با جلسه کنست در قدس اشغالی تظاهرات کردند.

طبق این گزارش، گروهی از معترضان موفق شدند که وارد ساختمان کنست شوند و در داخل آن تظاهرات کنند.

در همین راستا، بخش اطلاع‌رسانی کنست اعلام کرد: خانواده‌های اسرا در غزه با ورود به ساختمان کنست اعتراض کردند و جلسه کنست را قطع کردند.

درپی این اقدام، درگیری‌هایی میان آنها و نیروهای امنیتی شکل گرفت.

طبق این گزارش، افراد وارد شده به کنست با سر دادن شعارهایی خواستار آزادی فرزندان خود شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آنها کابینه رژیم صهیونیستی را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند.

«یائیر لاپید» رئیس جریان رژیم صهیونیستی در این باره و در انتقاد به عملکرد کابینه نتانیاهو در قبال اسرا گفت: تظاهرکنندگان خانواده زندانیانی هستند که شما آنها را رها کردید و در زمان نخست وزیری شما در داخل تونل‌های حماس قرار گرفتند.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید