افزایش قیمت خرید و اجاره ملک؛

نشانه‌های گرانی در ارزان ترین منطقه پایتخت

کدخبر: ۳۹۲۵۸۵
اقتصادنیوز : منطقه 18 طی 10 ماه نخست امسال ارزانترین منطقه پایتخت از نظر قیمت مسکن بوده است در این منطقه از فروردین ماه تا دی ماه قیمت هر مترمربع آپارتمان 4میلیون 740 هزار افزایش قیمت داشته است.
 نشانه‌های گرانی در ارزان ترین منطقه پایتخت

به گزارش اقتصادنیوز ، منطقه 18 با توجه به میانگین قیمت خانه یکی از گزینه های مناسب برای خریداران مسکن  با نقدینگی محدود است . با توجه به افزایش قیمت خرید و فروش و اجاره مسکن در ماههای اخیر و رشد قابل توجه قیمت مسکن همچنان بر اساس معاملات انجام شده این منطقه با نرخ میانگین مسکن در شهر تهران فاصله زیادی دارد .

این منطقه نیز مانند سایر مناطق پایتخت هم قیمت در محلات مختلف آن متفاوت است .به طور مثال در محله تولید دارو و بهداشت نرخ پیشنهادی مسکن نسبت به سایر محلات مانند یافت آباد شمالی و جنوبی گرانتر است .محله ولیعصر شمالی و محله فردوس نیز از محلات گران این منطقه محسوب می شوند و محلات شادآباد و سعید آباد در لیست محله های ارزان منطقه 18 محسوب می شوند. به طور مثال در حال حاضر آپارتمان 56 متری با سن بنای 8 سال 12 میلیون و 850هزار تومان برای فروش گذاشته شده است .

در محله شاد آباد در خیابان 17 شهریور آپارتمانی با عمر بنای  16سال متری 15 میلیون و 200تومان برای فروش قیمت گذاری شده است . براساس نرخ های پیشنهادی به نظر می رسد در روزهای پایانی  سال99  این منطقه نیز خیز گرانی برداشته است و در میان نرخ های پیشنهادی تا متری22 میلون تومان نیز دیده می شود .

یا در شهرک ولیعصر آپارتمان 70 متری با عمر بنای 8 سال متری 22 میلیون تومان پیشنهاد شده است .این قیمت  در لیست فایل های قرمز قرار نگرفته است (فایل های قرمز فایلهایی هستند که قیمت آنها از قیمت منطقه بالاتر است).

3000000

 

مسکن

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید