خبر خوش برای روستائیان/ زمان پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی اعلام شد

کدخبر: ۵۱۱۱۷۱
اقتصادنیوز: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام خبر پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی، گفت که شنبه آینده با ابلاغ بانک مرکزی پرداخت وام مذکور آغاز می‌شود.
خبر خوش برای روستائیان/ زمان پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آیت‌الله رئیسی،‌ رئیس‌جمهوری روز گذشته طی نامه‌ای به سازمان برنامه و بودجه دستور پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی را صادر کرده است.

 

رئیس‌جمهوری طی نامه‌ای به رئیس سازمان برنامه بودجه خواستار مساعدت این سازمان با پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن روستایی شد. سازمان برنامه و بودجه نیز در اجابت دستور رئیس جمهور، با وجود برنامه جدی دولت برای جلوگیری از هرگونه فشار بودجه ای تورم زا موافقت کرد که سقف تسهیلات مسکن روستایی افزایش یابد.

بر این اساس روز شنبه ۸  مرداد با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به تمامی بانک های عامل، سقف مبلغ وام نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت و فرآیند دریافت وام جدید در سراسر کشور برای متقاضیان آغاز می شود.

اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با ابراز خرسندی از تسهیل ایجاد شده در طرح های توسعه روستایی، به نمایندگی از جامعه روستائیان کشور از زحمات دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و مساعدت‌های سازمان برنامه و بودجه در ابلاغ این قانون قدردانی کرده است.

مجید جودی معاون امور بازسازی بنیاد مسکن صبح امروز از حل مشکل پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی گفته بود: سازمان برنامه و بودجه طی روزهای آینده تضمین‌نامه یارانه وام را ارائه می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید