سلطان سفر چطور به تنهایی گردشگری آنلاین را در دست گرفته است؟

کدخبر: ۳۰۴۲۸۹
در طی سال‌های اخیر با گسترش اینترنت بسیاری از کسب و کارها، بازار جدیدی برای عرضه خدمات و محصولات خود پیدا کرده‌اند و در این میان خدمات گردشگری آنلاین نیز رشد بسیار زیادی داشته است.
سلطان سفر چطور به تنهایی گردشگری آنلاین را در دست گرفته است؟

در دوره کنونی اکثر افراد برای رزرو هتل، اجاره ویلا و حتی خرید تور مسافرتی ترجیح می دهند در فضای آنلاین به جستجو بپردازند. در حالی که گردشگری به عنوان سومین صنعت درامدزای دنیا مطرح است، توسعه روزافزون کسب و کارهای این حوزه در داخل و خارج از ایران امری بدیهی می‌باشد.

اما آنچه گردشگران و مسافران را دچار سردرگمی کرده است همین تعدد سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ارائه خدمات گردشگری است. وقتی برای رزرو هتل، اجاره ویلا و یا رزرو تور در اینترنت به جستوجو می‌پردازید با سایت‌های مختلفی مواجه می‌شوید که خدمات گردشگری را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهند. در چنین شرایطی می‌توانید از یک راهنما برای خدمات گردشگری کمک بگیرید تا انتخابی اقتصادی‌تر و بهینه‌تر داشته باشید.

سلطان سفر ابزار مقایسه قیمت خدمات گردشگری

سلطان سفر اولین متاسرچ خدمات گردشگری در ایران است که به عنوان یک شرکت دانش بنیان به ثبت رسیده. سلطان سفر در زمینه رزرو هتل، ویلا و سوئیت و تورهای داخلی با فراهم کردن امکان مشاهده و مقایسه قیمت، خدمات و نظرات کاربران در مورد هر یک از سامانه‌های رزرو اینترنتی به گردشگران کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را در بین تمامی این سایت‌ها داشته باشند. در واقع سلطان سفر می‌تواند تنها راهنمای شما باشد.

برای مثال اگر قصد رزرو هتل مشهد را داشته باشید با ورود به سایت سلطان سفر، بعد از انتخاب شهر و تاریخ مورد نظر، قیمت کلیه هتل‌های مشهد بر روی همه سایت‌های معتبر رزرواسیون به همراه نظرات کاربران در اختیارتان قرار می‌گیرد. که بعد از مقایسه قیمت‌ها و نظرات می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید و برای رزرو به سایت ارائه دهنده ارجاع داده می‌شوید. بعد از رزرو هتل مشهد حالا می‌خواهید در مورد جاهای دیدنی مشهد را بشناسید، باز هم می‌توانید از بخش جاذبه‌های سلطان سفر کمک بگیرید.

سلطان سفر

سلطان سفر در زمینه اجاره ویلا و سوئیت کمی متفاوت از هتل عمل می‌کند به این شکل که تمام ویلاها، سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی موجود در چندین سایت معتبر اقامتگاهی را به صورت تجمیعی نمایش می‌دهد. در نتیجه برای انتخاب گزینه های بیشتری خواهید داشت تا طبق سلیقه خود اقامتگاه مناسب را رزرو کنید. بعد از انتخاب اقامتگاه به سایت ارائه دهنده منتقل می‌شوید تا مراحل رزرو را انجام دهید.

اگر از طرفداران سفر با تور هستید یا می‌خواهید بدانید سفر به مقصد مورد نظر شما با تور به صرفه‌تر است یا به صورت شخصی؟ در صفحه اول سلطان سفر وارد بخش تور شده و با انتخاب مبدا و مقصد از تمامی تورهای موجود در این مسیر مطلع شوید. بعد از مقایسه خدمات و قیمت و انتخاب تور به سایت آژانس ارائه دهنده تور منتقل می‌شوید تا رزرو نهایی انجام شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید