برگزاری اولین رویداد سیاستگذاری و استارتاپی کارآفرینی اجتماعی در کشور

کدخبر: ۳۱۰۶۰۴
گروه بنگاهها- اولین رویداد سیاستگذاری و استارتاپی کار آفرینی اجتماعی در کشور با همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان و پارک علم و فناوری استان با محوریت توسعه زیست بوم کارآفرینی اجتماعی استان سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان از 29 آبان تا یکم آذر ماه امسال برگزار می شود.
برگزاری اولین رویداد سیاستگذاری و استارتاپی کارآفرینی اجتماعی در کشور

امیرمحمد شریفی، مسئول برگزاری این رویداد ضمن اعلام این خبر، در خصوص اهداف برگزاری این رویداد اظهار کرد: ایجاد سازوکارهای جلب مشارکت بنیادین عموم مردم و نخبگان در حوزه های اجتماعی، برقراری ارتباط نهادینه میان خط مشی پژوهان و خط مشی گذاران حوزه های اجتماعی، ارائه خط مشی های اجتماعی خارج از بوروکراسی، ارتقاء حس تعلق مردم به خط مشی های پیشنهادی، جلب مشارکت گروه های مختلف و به حاشیه رفته در خط مشی گذاری، اجتناب از خطای نوع سوم، شناسایی و حمایت از فعالان و دغدغه مندان حوزه کارآفرینی اجتماعی، ترویج فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی در حوزه¬های اجتماعی، شناسایی و غربالگری ایده‌های جدید در حوزه های اجتماعی، توان‌بخشی به جوانان تحصیل کرده در تبدیل ایده به عمل در راستای کارآفرینی اجتماعی از اهداف برگزاری این رویداد است.

وی محورهای این رویداد را در دو بخش خرد و کلان دسته بندی کرد و گفت: بخش خرد، با هدف شناسایی و جذب ایده جهت راه اندازی استارتاپ های اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان در حوزه ماموریت و اولویت های بنیاد احسان در نظر گرفته شده است؛ این ایده ها، عمدتا نیازمند حمایت مالی است و خارج از بنیاد احسان هم قابلیت اجرایی شدن دارد.

شریفی ادامه داد: این رویداد ضمن اتخاذ رویکرد کلان، مسائل سیاستگذارانه را مطرح می کند و به دنبال شناسایی و جذب راهکارهای سیاستی شرکت کنندگان  است.  شرکت در این رویداد برای عموم با هر مدرک تحصیلی که در حوزه های اجتماعی دارای ایده و طرح میباشند، امکان‌پذیر است.

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید