کسب درآمد در منزل با خدمات دفتر کار مجازی آسان‌تر شد

کدخبر: ۲۳۸۶۵۵
اقتصادنیوز: «دفتر شما» سرویس تلفن گویای ابری، منشی مجازی و مرکز تماس را در قالب خدمات خود به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد. اشخاصی که به کسب درآمد در منزل تمایل دارند می‌توانند از این خدمات برای رونق کسب‌کار خود استفاده کنند.
کسب درآمد در منزل با خدمات دفتر کار مجازی آسان‌تر شد

توجه به مشاغل خانگی در شرایط کنونی کشور بهترین راه کسب درآمد و حیات خانواده‌ها به شمار می‌رود. اما اگر مایل بهکسب درآمد در منزل هستید باید بدانید برای اینکه در کسب و کار خود موفق باشید اول باید به آن وجهه حرفه‌ای‌تری بدهید تا به شما اعتماد کنند. اما چگونه می‌توان اعتماد مشتریان را جلب کرد؟ علی دادگر مدیر بازاریابی خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما» ضمن پاسخ به این سوال، خبرهای خوبی برای کسب و کارهای خانگی دارد.

خدمات دفتر کار مجازی دقیقا چه کمکی به کسب‌وکارهای خانگی می‌کند؟

کسب‌وکارهای خانگی یا مشاغل دورکاری به علت نداشتن دفترکار، برای ارتباطات کاری خود از شماره همراه استفاده می‌کنند. در این شرایط اعتماد کمتری به آنها می‌شود. از طرفی استفاده از تلفن ثابت منزل برای ارتباطات کاری وجهه خوبی ندارد و ممکن است به دلایل مختلف تماس‌های مهم و مشتریان خود را از دست بدهید.

اما «دفتر شما» که یک شرکت دانش بنیان در حوزه دفتر کار مجازی در ایران است، این مشکل را حل کرده و یک شماره تلفن ثابت تهران، یک منشی حرفه‌ای که پاسخگوی تماس‌های شما باشد و یک تلفن گویا با پیام خوشامدگویی و منوهای متعدد، در اختیارتان قرار می‌دهد تا جلوه‌ی حرفه‌ای‌تری به کسب‌وکارتان ببخشید. همه این امکانات را فقط در 5 دقیقه می‌توانید از پورتال آنلاین دفتر شما تهیه کنید.

2 (6)

با خط تلفن اینترنتی تهران چه خدماتی ارائه می‌کنید؟ و این خط تلفن چه فرقی با سایر خطوط تلفن ثابت دارد؟

«دفتر شما» یک خط تلفن اینترنتی تهران با پیش شماره ۲ در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. عملا این خط هیچ تفاوتی با سایر خطوط تلفن ثابت ندارد و برای دریافت تماس‌ها نیازی به اینترنت یا هیچ سخت‌افزار و نرم افزاری ندارید، اما مزیت آن این است که دیگر به محل فیزیکی یا دفتر کار در تهران نیاز ندارید و هر جای ایران باشید می‌توانید از خدماتی که روی این خطوط ارائه می‌کنیم استفاده کنید.

در واقع شما از امتیاز یک خط تلفن ثابت تهران بهره‌مند شده‌اید اما تماس‌ها را روی شماره موبایل یا هر شماره دلخواه که مایل باشید دریافت می‌کنید.

در حال حاضر دو سرویس تلفن گویا و منشی روی این خطوط ارائه می‌شود. اگر مایل باشید تماس را مستقیما خود یا همکارتان پاسخ‌گو باشد، سرویس تلفن‌گویای دفتر شما را انتخاب کنید و اگر مایلید تماس‌ها توسط مرکز تماس ما و منشی‌های حرفه‌ای پاسخ داده شود از سرویس منشی مجازی استفاده کنید.

سرویس تلفن گویای دفتر شما چه امکاناتی در اختیار مشترکین می‌گذارد و چه هزینه‌ای دارد؟

در سرویس تلفن‌گویای دفتر شما، علاوه بر خط تلفن تهران، تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای ارائه می‌شود. نظیر پخش پیام خوش‌آمدگویی در ساعات مختلف روز، تعریف منو، داخلی و شماره‌هایی که مایلید تماس‌ها به آن‌ها دایورت شود.

خدمات متنوع دیگری نظیر فکس اینترنتی و صندوق صوتی نیز همراه این سرویس قابل ارائه است. همچنین گزارش کامل تماس‌ها و دقایق مصرفی به‌صورت آنلاین از طریق پورتال دفتر مجازی دفتر شما در دسترس است. هزینه بسته‌های تلفن گویا از ۳۹ هزار تومان در ماه شروع می‌شود و مشترکین براساس میزان تماس می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند. در این سرویس هزینه دایورت برای مشترکین رایگان است.

منشی مجازی چیست؟  آیا منظور شما به‌کارگیری یک منشی دورکار است؟ هزینه این سرویس چقدر است؟

بله. در سرویس منشی مجازی دفتر شما یک فرد حقیقی به صورت دورکار پاسخگوی تماس‌های شما خواهد بود. در واقع منشی مجازی اپراتوری حرفه‌ای است و بدون اینکه در محل شما حضور داشته باشد، تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.

دفتر شما با فراهم کردن زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری و به کارگیری منشی‌های مجرب، اولین شرکت ارائه‌دهنده خدمات منشی مجازی در ایران به شمار می‌رود و شرایطی را فراهم کرده است تا هر فرد کارآفرین بتواند با حداقل هزینه یک منشی حرفه‌ای دورکار داشته باشد. در این سرویس هر شخص می‌تواند از طریق پورتال آنلاین دفتر شما، پس از طی مراحل خرید بسته منشی خود، دستور العمل پاسخگویی تماس‌های منشی را مشخص کند تا بدین ترتیب با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مدیریت تماس‌های کاری خود را به اپراتورهای حرفه‌ای واگذار کند.

بسته‌های منشی مجازی از ۶۹ هزار تومان در ماه شروع می‌شود و مشترکین براساس میزان تماس می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند.

چگونه می‌شود خدمات دفتر کار مجازی را آزمایش کرد؟

کاربران می‌توانند ۱۵روز خدمات دفتر کار مجازی را به‌صورت رایگان آزمایش کنند. با مراجعه به سایت دفتر شما به نشانیdaftareshoma.com می‌توانید در ۵ دقیقه شماره ثابت تهران بگیرید و ۴ رقم آخر شماره تلفن را هم خودتان انتخاب کنید، با جستجو در میان شماره‌ها شانس خود را برای گرفتن شماره رند یا دلخواه امتحان کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید