مرگ پس از تزریق دوز دوم واکسن "فایزر"

کدخبر: 389160
اقتصادنیوز : طبق گفته مقامات بهداشتی کالیفرنیا، یکی از کارکنان بخش بهداشت این شهر پس از تزریق دوز دوم واکسن فایزر جان خود را از دست داده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ یکی از کارکنان بخش بهداشتی در "کالیفرنیا" آمریکا پس از دریافت دوز دوم واکسن کرونای "فایزر" جان خود را از دست داد.

پایگاه خبری "دیلی میل" در این‌باره نوشت: بر اساس اطلاعات منتشر شده "تیم زوک" تکنسین اشعه ایکس در در مرکز پزشکی "South Coast Global" در "سانتا آنا" کالیفرنیا دو روز پس از تزریق دومین دوز واکسن فایزر جان خود را از دست داد.

این مرد 60 ساله پس از تزریق دوز دوم واکسن واکنش نامطلوبی نشان داده و به همکارانش گفته است که درد شدیدی در معده خود دارد و در تنفسش مشکل به وجود آمده است.

پس از بدتر شدن علائم زوک، همکارانش او را به اورژانس رسانده و چهار ساعت پس از ورود به بیمارستان به دستگاه اکسیژن احتیاج پیدا کرد؛ سپس دو روز بعد به کما رفته و جان خود را از دست داده است.

همسر او "راشل زوک" نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که کلیه‌های او قبل از مرگ از کار افتاده بودند.

انواده زوک اظهار داشته‌اند که وی فشار خون بالا و کمی اضافه وزن داشت اما به غیر از این صورت هیچ بیماری سلامتی زمینه ای دیگری نداشته است.

پزشک قانونی "سانتا آنا" درباره مرگ زوک گفت: «علت مرگ زوک در حال حاضر نامشخص است و آزمایش بیشتر ماه‌ها به طول می‌انجامد.»

تیتر یک
از دست ندهید
بلیط هواپیما