معرفی هتل تعطیلات کیش

کدخبر: ۳۵۵۲۳۰
جزیره کیش واقع‌در استان هرمزگان، یکی از مقصدهای توریستی برای مسافران ایرانی و خارجی به‌حساب می‌آید. این جزیره از آنجایی که هم از لحاظ اماکن گردشگری و هم از لحاظ مراکز تجاری و خرید بسیار غنی است، اهمیت بسیار زیادی دارد. آب‌وهوای جزیره کیش در تابستان‌ها گرم و در زمستان‌ها معتدل است.
معرفی هتل تعطیلات کیش

 ازاین‌رو سفر در دو فصل پاییز و زمستان به جزیره زیبای کیش، بیشترین طرفدار را دارد. اگر قصد سفر به جزیره کیش در ایام تعطیلات را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که چند هفته قبل از سفر، با استفاده از سایت‌های آنلاین، هتل موردنظر خود را رزرو کنید. برای این کار ابتدا باید اطلاعاتی در مورد هتل های کیش و نحوه رزرو آن‌ها داشته باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از این هتل‌های 3 ستاره و همچنین نحوه رزرو هتل کیش با تخفیف آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

علی بابا

هتل تعطیلات کیش؛ هتلی در چند قدمی ساحل

هتل تعطیلات کیش را که در میدان سیری جزیره کیش قرار دارد، در سال 1378 و با بهترین کیفیت ساخته‌اند. موقعیت مکانی این هتل به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید بدون نیاز به وسیله‌نقلیه به ساحل زیبای خلیج‌فارس بروید. همچنین مراکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 در چند قدمی این هتل قرار گرفته‌اند. هتل تعطیلات کیش یک هتل دو طبقه با نمای داخلی بسیار مدرن و شیک است.

رستوران هتل تعطیلات کیش، یکی از نقاط قوت این هتل به‌شمار می‌رود. فضای این رستوران بسیار آرام و تمیز است. در این رستوران دست شما برای انتخاب غذا باز خواهد بود و یک منوی بسیار متنوع از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پیش‌روی شما قرار دارد. این غذاها با بهترین کیفیت توسط سرآشپزهای ماهر پخته می‌شوند.

به شما توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید و مبلغ زیادی را برای صرف غذا نپردازید، این رستوران بهترین گزینه برای صرف وعده‌های غذایی شما درطول سفر است. همچنین پیشنهاد ما به شما این است که حداقل یک‌بار منوی غذاهای محلی کیش که شامل سمک مشوی، مضروبه و مرگوگ است را امتحان کنید.

ازدیگر نقاط قوت این هتل این است که امکان سرو غذا به‌صورت روم‌سرویس به شما داده می‌شود. هتل تعطیلات از آن دسته هتل های کیش است که علاوه‌بر امکانات رفاهی مناسب، با قیمتی استثنایی آماده پذیرایی از گردشگران است. پرسنل آموزش‌دیده این هتل نیز که بیش از 35 نفر هستند، به‌صورت شبانه‌روزی آماده پذیرایی از مهمانان و رفع نیازهای آن‌ها خواهند بود. 

بیشتر بخوانید: سفر به کیش با قطار

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل تعطیلات کیش

این هتل شامل 70 واحد اقامتی به‌صورت آپارتمان و سوئیت‌های کانکت و رویال است. همه سوئیت‌های این هتل به امکاناتی مثل تلویزیون، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، یخچال و… مجهز هستند. اگر به جزیره کیش سفر کنید، این سوئیت‌ها را بسیار تمیز و دلباز می‌بینید؛ بیشتر این واحدهای اقامتی ویو بسیار زیبایی رو به حیاط هتل دارند. اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته است. شما می‌توانید با توجه به تعداد افرادی که هم‌سفرتان هستند، اتاق موردنظر خود را انتخاب کنید. همچنین امکان افزودن یک تخت مهمان نیز در هر سوئیت وجود دارد.

هتل تعطیلات

فضای بیرونی هتل تعطیلات کیش

معماری بیرون این هتل بسیار زیبا و منحصربه‌فرد است. در محوطه بیرونی هتل، یک حیاط بزرگ با گل‌های زیبا و درختان بلند وجود دارد. در مرکز این حیاط نیز آب‌نمای زیبایی همراه یک نورپردازی منحصربه‌فرد به‌چشم می‌خورد که این فضا را دل‌نشین‌تر کرده است. کافی‌شاپ هتل تعطیلات نیز در همین فضا قرار دارد.

در این کافی‌شاپ انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم با کیفیتی عالی برای پذیرایی از شما آماده می‌شود. شما می‌توانید شب‌ها با قدم‌زدن در محوطه این هتل و خوردن یک نوشیدنی خنک، خستگی یک روز تفریح و گردش را از بدن خود بیرون کنید. از آنجایی که این هتل، یک هتل خانوادگی میان هتل های کیش است، فضایی نیز برای بازی کودکان آماده شده و دیگر نیازی نیست که نگرانی از بابت سرگرمی و امنیت کودک خود داشته باشید.

همان‌طورکه می‌دانید روش‌های متفاوتی برای رزرو هتل وجود دارد. ما به شما رزرو هتل به‌صورت آنلاین از سایت‌های معتبر را توصیه می‌کنیم. با این روش شما می‌توانید بدون خارج‌شدن از منزل یا محل کارتان و در هر ساعت شبانه‌روز که می‌خواهید این کار را انجام دهید. یکی از سایت‌هایی که شما می‌توانید برای رزرو هتل خود به آن مراجعه کنید، سایت علی بابا به‌شمار می‌آید.

پس از ورود به سایت فقط کافی است مقصد و تاریخ رفت‌وبرگشت سفر خود را مشخص کنید. سپس اسامی و مشخصات هتل‌های موجود در آن زمان به شما نشان داده می‌شود. رزرو هتل کیش از علی بابا به شما امکان مقایسه و فیلتر قیمت و ویژگی‌های هتل‌ها را می‌دهد. همچنین اگر هر سوال یا مشکلی در روند رزرو هتل های کیش داشتید، می‌توانید آن را با کارشناسان سایت مطرح کرده و از کمک‌ها و راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید. درنهایت از شما می‌خواهیم که تجربیات و نظرات خود را برای ما کامنت بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید