معرفی نرم افزار حسابداری یکپارچه فراپیام

کدخبر: ۳۸۴۸۳۹
این روزها نیاز شرکت‌ها به یک نرم افزار حسابداری جامع بسیار احساس می‌شود و تقریبا هر شرکتی از یک نرم افزار حسابداری استفاده می‌کند تا کارهای مربوط به گزارش‌های مالی و دیگر گزارشات مدیریتی‌اش را در سریع‌ترین زمان دریافت کند. نرم افزارهای حسابداری به شکل بسیار گسترده‌ای تولید می‌شوند اما تشخیص این که کدام نرم افزار برای شما مناسب‌تر است کمی دشوار است.
معرفی نرم افزار حسابداری یکپارچه فراپیام

 نرم افزار حسابداری گروه مهندسی نرم افزار فراپیام از بهترین و شناخته‌ شده‌ترین نرم افزارهای حسابداری است که در ادامه به ویژگی‌های آن اشاره شده است. 

یک‌پارچگی نرم افزار، کلیدی‌ترین ویژگی

بسیاری از شرکت‌هایی که به نرم افزارهای حسابداری نیاز دارند یک‌سری معیارهای مشخص را برای انتخاب نرم افزار حسابداری مورد نظرشان تعیین می‌کنند. براساس تحقیقاتی که از شرکت‌های مختلف در زمینه انتخاب نرم افزار حسابداری به عمل آمده مشخص شده است که یک‌پارچگی نرم افزار از مهم‌ترین معیارها در این گزینش بوده است. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که یک‌پارچگی نرم افزار یعنی چی؟ این یک‌پارچگی چگونه می‌تواند به یک شرکت کمک کند؟ 

یک‌پارچگی نرم افزار حسابداری یعنی توانایی در برقراری ارتباط و هماهنگی در بخش‌های مختلف یک شرکت. اجازه بدهید با ذکر یک مثال این موضوع را به شکل ساده‌تری بیان کنیم. تصور کنید صاحب یک کارخانه بزرگ هستید که روزانه چندین محصول مختلف را تولید و وارد انبار می‌کنید. 

گزارش محصولی که وارد انبار شده است بخش‌های مختلفی باید ارسال شود. اگر برای ارسال گزارش این محصول به هر بخش از شرکت مجبور باشید هربار به صورت جداگانه آن را وارد نرم افزار حسابداری کنید درصد خطای انسانی و اتلاف زمان و انرژی بسیار بالا می‌رود. 

یک‌پارچگی نرم افزار حسابداری این امکان را به شما می‌دهد که تنها با یک بار واردکردن این اطلاعات بتوانید در بخش‌های مختلف شرکت به آن دسترسی داشته باشید. این قابلیت به شما در ذخیره انرژی و کاهش خطای انسانی در اطلاعات وارد شده کمک زیادی می‌کند.

به روزرسانی‌های منظم

گروه فراپیام

پیشرفت روزانه تکنولوژی و مباحث مختلفی مانند حسابداری سبب شده تا امکان به‌روزرسانی در نرم افزارهای مختلف مخصوصا نرم افزارهای حسابداری بیش از گذشته اهمیت پیدا کند.

 اصلاح باگ‌های نرم‌افزار و اضافه‌کردن امکانات جدید به بخش‌های مختلف آن از جمله مواردی است که در به‌روزرسانی‌ نرم افزارها رخ می‌دهد. امروزه بسیاری از شرکت‌هایی که نرم افزارهای حسابداری را ارئه می‌دهند برای پیشی گرفتن از رقیبان خود به به‌روزرسانی نرم افزارهای خود توجه بسیاری دارند به طوری که ارائه این امکان را تا چند سال برای مشتریان خود تضمین می‌کنند. 

نرم افزار حسابداری فراپیا ازجمله نرم افزارهایی است که با ارائه به‌روزرسانی‌های منظم توانسته تغییرات بسیارخوبی را در نرم افزار خود به‌وجود بیاورد و با بالا بردن امنیت، جهت حفظ اطلاعات کاربران نظر مساعد بسیاری از سازمان‌ها را به خود جلب کند. شاید این سوال برای‌تان پیش بیاید که امن بودن یک نرم افزار حسابداری چه‌قدر می‌تواند برای سازمان‌های مختلف مهم باشد؟ 

در ادمه این مطلب همراه ما باشید تا اهمیت امنیت نرم افزارهای حسابداری را برای شما توضیح دهیم. دقت داشته باشید که برای خرید نرم افزار حسابداری شرکتی باید به تمامی المان‌هایی که در این مطلب آمده است توجه داشته باشید تا بهترین نرم افزار را برای سازمان خود انتخاب کنید. 

امنیت اطلاعات نرم افزار

حفظ اطلاعات حسابداری یک شرکت برای مدت طولانی یکی دیگر از مواردی است که برای سازمان‌های مختلف اهمیت بسیاری دارد؛ چرا که امن نبودن یک نرم‌افزار و بالا بودن احتمال از دست رفتن طلاعات می‌تواند آسیب جبران‌ناپذیری به سازمان‌های مختلف بزند. 

نرم افزار حسابداری فراپیام از جمله نرم افزارهایی است که با به‌روزرسانی‌ها و تغییرات بسیاری که انجام داده است توانسته امنیت اطلاعات حسابداری کاربران خود را به خوبی حفظ کند. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید با خیال راحت جزئی‌ترین اطلاعات حسابداری خود را وارد آن کنید و درباره حذف شدن آن‌ها نگرانی نداشته باشید.

امکان تعریف سطح دسترسی‌های مختلف

نرم افزار فراپیام

یک نرم افزار حسابداری خوب علاوه‌بر به‌روزرسانی‌هایی که در زمان‌های مشخص ارائه می‌دهد و توانایی که در حفظ امنیت اطلاعات کاربران خود دارد باید بتواند میزان دسترسی هر بخش از سازمان به بخش‌های مختلف این نرم افزار را مشخص کند. 

پس یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب نرم افزار حسابداری باید مورد توجه قرار دهید این است که بتوانید با آن نرم افزار محدوده دسترسی افراد مختلف به بخش‌ها و اطلاعات حسابداری را مشخص کنید. 

با ذکر مثال این ویژگی را می‌توان به صورت ساده‌تری بیان کرد. مانند مثالی که در بخش‌ قبلی ذکر کردیم تصور کنید مالک یک کارخانه بزرگ هستید و روزانه صدها اطلاعات حسابداری مختلف از جمله میزان فروش، هزینه‌های صرف شده برای تولید محصول، حقوق کارمندان و... را وارد این نرم افزار می‌کنید.

از آن‌جایی که بخش‌های مختلفی از شرکت شما مانند بخش صندوق‌داری و یا حسابداری به این نرم‌ افزار دسترسی دارند ممکن است به اطلاعات محرمانه‌ شرکت دسترسی پیدا کنند؛ مثلا افرادی که محصولات شما را به فروش می‌رسانند به میزان فروش کل دسترسی پیدا کنند. 

برای این که این اتفاق رخ ندهد شرکت‌های حسابداری محدودیت‌هایی را برای کاربران مختلف در جهت دسترسی به بخش‌های گوناگون نرم افزاری که ارائه می‌دهند درنظر گرفته‌اند. 

هماهنگی کامل با نرم افزارهای خدمات و فروشگاه اینترنتی

در ابتدای مقاله درباره یک‌پارچگی نرم افزارهای حسابداری و اهمیت این ویژگی برای کاربران مختلف را بیان کردیم؛ اما از آن‌جایی که این ویژگی یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب یک نرم افزار حسابداری خوب است تصمیم گرفتیم یک بخش جداگانه درباره این خصوصیت در ارتباط با نرم افزارهای خدمات و فروشگاه‌های اینترنیتی اختصاص دهیم. 

هماهنگی و دقت گزارشاتی که از تولید، ارسال و فروش یک محصول ارائه می‌شود می‌تواند در صحت سود نهایی و میزان فروش تاثیر قابل توجهی داشته باشد. به همین منظور نرم افزارهای حسابداری این هماهنگی را در ارتباط با فروشگاه‌های اینترنتی به‌وجود آورده‌اند.

 برای مثال زمانی که در فروشگاه اینترنتی یک محصول از شرکت شما به فروش می‌رسد در نرم افزار حسابداری‌تان به‌صورت خودکار همان محصول از انبار شرکت کم می‌شود. باتوجه به موارد ذکر شده در این مطلب می‌توان گفت که بهترین نرم افزار حسابداری، نرم افزاری است که تمامی این ویژگی‌ها را داشته باشد و به‌صورت به‌روزرسانی‌ دریافت کند

جمع بندی

انتخاب بهترین نرم افزار شاید کار چندان آسانی نباشد اما اگر به موارد ذکر شده در این مطلب دقت داشته باشید می‌توان متوجه شد که یک نرم افزار حسابداری خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد.

برای آشنایی بیشتر با نرم افزار های مالی و حسابداری به وب سایت فراپیام  مراجعه بفرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید