استخدام حسابدار در شرکت‌های بزرگ ایران

کدخبر: ۳۹۲۷۹۱
حسابرسی مالی و حسابداری یکی از مهم‌ترین مشاغلی هستند که هر شرکت و سازمانی به آنها نیاز دارند تا از صحت و انطباق با استانداردها و رویه‌های حسابداری تعیین شده، اطمینان حاصل کنند.
استخدام حسابدار در شرکت‌های بزرگ ایران

 حسابداران سیستم‌های حسابداری را برای افراد و مؤسسات برنامه ریزی، سازماندهی و اداره می‌کنند. این افراد هستند که شرکت را از نظر مالی اداره می‌کنند و بسیاری از مدیران آنها را به عنوان دست راست خود در امور مالی می‌دانند.

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های بزرگ در بخش حسابداری و مالی خود به دنبال حسابداران حرفه‌ای و کاربلد هستند تا بتوانند مسئولیت امور مالی و حسابرسی‌های شرکت خود را به آنها واگذار کنند. در این مقاله قصد داریم عنوان کنیم که شرکت‌های بزرگ نظیر دیوار به دنبال حسابدار هستند و شما این فرصت را دارید تا برای استخدام در این شرکت‌ها به عنوان حسابدار اقدام کنید.

برای این کار می‌توانید به ایران تلنت مراجعه کنید، موقعیت‌‌های شغلی حسابداری را بررسی کنید، آنها را با توانایی‌ها و همچنین مهارت‌های خود بسنجید و در نهایت رزومه خود را برای آنها ارسال کنید تا بتوانید زمینه فعالیت در این شرکت‌ها را برای خود فراهم کنید.

قبل از مشاهده آگهی‌های استخدام حسابدار در ایران تلنت، می‌توانید در ادامه مقاله ببینید که چه شرکت‌های بزرگی در ایران تلنت آگهی‌های شغلی حسابداری را منتشر کرده‌اند و بعد زودتر از باقی افراد برای مشاهده آخرین فرصت های شغلی برای استخدام حسابدار اینجا را کلیک کنید.

دیوار

وب‌سایت دیوار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ با هدف خرید و فروش بدون واسطه‌ و به صورت آنلاین آغاز کرد. روند فعالیت در این شرکت و همچنین حرفه‌ای بودن آن باعث شده که بسیاری از متخصصان و کارجویان هدف خود را کار در این شرکت قرار دهند و منتظر فرصتی برای استخدام در این شرکت باشند.

کار اصلی دیوار این است که واسطه را از خرید و فروش حذف کند و هر شرکتی که خرید و فروش پایه و اساس در آن باشد، مسلم است که نیاز به حسابدارانی ماهر و حرفه‌ای داشته باشد. در حال حاضر در وب‌سایت ایران تلنت می‌توانید آگهی شغلی استخدام حسابدار در دیوار را مشاهده کنید و با ساخت رزومه در این وب‌سایت آن را برای این آگهی شغلی ارسال کنید تا شما هم جزئی از تیم حسابداری دیوار شوید.

مدیا پردازش

شرکت مدیا پردازش در سال 1389 کار خود را در زمینه فناوری اطلاعات شروع کرد. کار اصلی مدیا پردازش در شروع واردات معتبرترین برندهای جهانی لپ تاپ و تبلت به بازار ایران و توزیع آن در سراسر کشور بود.

کسانی که اهل خرید موبایل و لپ‌تاپ هستند، مطمئنا با این برند آشنایی دارند. شرکت مدیا پردازش توانسته خود را به یکی از موفق‌ترین فعالان بازار ICT ایران تبدیل کند و فعالیت بسیار خوبی در بازار موبایل و وسایل دیجیتال داشته باشد.

شرکت مدیا پردازش در تیم خود از نیروی انسانی متخصص و با تجربه بهره می‌برد و با این تیم خود و الگوبرداری از شرکت‌های موفق و برتر، توانسته در ایران خود را به عنوان یکی از برترین شرکت‌ها معرفی کند. مدیا پردازش در حال حاضر نیز به دنبال این است تا در بخش مالی و حسابداری خود، تیم خود را تقویت کند.

آگهی استخدام حسابدار در مدیا پردازش در ایران تلنت موجود می‌باشد و شما می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کنید و برای استخدام و ارسال رزومه به صورت آنلاین اقدام کنید.

شرکت مزمز

گروه مزمز از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران در حیطه فراورده‌های غذایی است که تولید انواع خوراکی‌های و محصولات غذایی بسیار خوشمزه و جذاب حیطه کاری این شرکت بزرگ به شمار می‌آید. مطمئنا پیش آمده که روز خود را با خوشمزه‌های مزمز آغاز کنید و حتی به پایان برسانید.

مطمئنا خاطره‌های بسیاری نیز با خوراکی‌های مزمز دارید. خبر خوش این است که مزمز برای تکمیل تیم حسابداری خود اقدام به استخدام افراد حرفه‌ای کرده است و می‌توانید فرصت این را داشته باشید تا در شرکتی کار کنید که خاطرات بسیاری با خوراکی‌های آن دارید. 

برای این کار کافی است آگهی استخدام حسابدار مزمز را در وب‌سایت ایران مشاهده کنید و سپس رزومه خود را به صورت آنلاین برای شرکت مزمز ارسال کنید.

سام سرویس

شرکت سام سرویس در سال 1380 با هدف ارائه سرویس و خدمات پس از فروش محصولات و لوازم الکتریکی و الکترونیکی اعم از محصولات خانگی، صوتی تصویری و کامپیوتری، قطعات و لوازم مورد نیاز در تهران کار خود را آغاز کرد.

این شرکت در ابتدا با هدف خدمات رسانی به مشتریان سامسونگ راه اندازی شد و می‌توان آن را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران در نظر گرفت. کار در چنین شرکت‌های به عنوان حسابدار می‌تواند هدف بسیاری از شما باشد.

برای رسیدن به این هدف تنها چند کلیک فاصله دارید. با مشاهده آگهی استخدام حسابدار در سام سرویس در ایران تلنت می‌توانید خود را به محقق کردن این هدف نزدیک‌تر کنید و حتی با ارسال رزومه خود را برای روز مصاحبه آماده کنید. اگر حسابدار هستید و دوست دارید تا در سام سرویس استخدام شوید، به ایران تلنت مراجعه کنید و زودتر از دیگر متقاضیان رزومه خود را ارسال کنید.

فرصت استخدام در شرکت‌های بزرگ به عنوان حسابدار

 اگر حسابدار هستید و دنبال کار هستید و از جهتی نیز دوست دارید تا در شرکت‌های بزرگ مشغول به کار شوید، می‌توانید ایران تلنت را برای این منظور انتخاب کنید. این فرصت ممکن است همیشه پیش نیاید، بنابراین اولین نفری باشید که برای این شرکت‌های معتبر رزومه ارسال می‌کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید