راهکار نوآرانه چنلید برای توسعه صنعت هتلداری

کدخبر: ۴۴۶۵۶۷
امروز دیگر کمتر کسی برای رزرو هتل از شیوه رزرو تلفنی یا حضوری استفاده می‌کند
راهکار نوآرانه چنلید برای توسعه صنعت هتلداری

امروزه مرسوم شدن شیوه خرید آنلاین، روند زندگی را برای ما ساده و سریع‌تر از قبل کرده است که این موضوع در صنعت گردشگری و به ویژه هتلداری با فراهم شدن امکان رزرو آنلاین هتل کاملا مشهود است.

امروز دیگر کمتر کسی برای رزرو هتل از شیوه رزرو تلفنی یا حضوری استفاده می‌کند و بیش از 80 درصد پروسه رزرو هتل در کشور به شیوه آنلاین صورت می‌گیرد. حالا با چند کلیک ساده اطلاعات کاملی از هتل از موقعیت جغرافیایی و محلی، امکانات، ظرفیت خالی اتاق‌های هتل و... در اختیارمان قرار می‌گیرد و حتی می‌توانیم قبل از رزرو هتل از نظر افرادی که پیش‌تر در هتل مورد نظر اقامت داشتند مطلع شویم.

اما تحقق تمام این اتفاق‌های خوب به زیرساخت‌هایی نیاز دارد که شاید از نظر برخی از ما دور مانده باشد. زیر ساختی قوی که هتل‌ها، چنل منیجرها، وب‌سایت‌های رزرو آنلاین هتل، آژانس‌های مسافرتی و... را در یک خط قرار داده تا از خدمات یکدیگر به بهترین نحو استفاده کنند تا خدماتی باکیفیت به مشتریان خود ارائه دهند.

ناگفته نماند که در این خط ارتباطی گاه هتل‌هایی که تمرکز کمتری بر برندسازی و معرفی خود داشته‌اند یا آن دسته از هتل‌هایی که به تازگی تاسیس شده‌اند مورد بی‌توجهی آژانس‌های مسافرتی و وب‌سایت‌های رزرو آنلاین هتل قرار می‌گیرند و این چالش بزرگ همواره پیش پای هتلداران بوده است.

چنلید که یک پلتفرم دوسویه رزرو آنلاین هتل است راهکار موثری برای این چالش است. این محصول نوآورانه با آگاهی نسبت به این چالش و با در نظر گرفتن نیاز بازار به حذف فرآیند سنتی و آفلاین در صنعت هتلداری، فعالیت خود را آغاز کرد و حالا با گذشت حدود یکسال از فعالیت خود به عنوان پلتفرمی پیشتاز در حوزه B2B رزرواسیون آنلاین هتل، گروه بزرگی از فعالان صنعت هتل‌داری را به یکدیگر متصل کرده است. به این ترتیب چنلید راه اتصال چنل منیجرها، هتل‌ها و سایر فعالان صنعت هتل‌داری است و ماهیت آن با چنل منیجرها متفاوت است.

چنلید آنلاین

علیرضا قائمی مدیر عامل و بنیانگذار پلتفرم آنلاین چنلید در مورد فعالیت چنلید می‌گوید: «در حقیقت چنلید به عنوان اولین مولتی پرویدار داخلی، تمام هتل‌های آنلاین را از طریق اتصال بهapi ‌ها، چنل منیجرها و pms‌ها و ota‌های موجود در کشور در یک بستر قرار داده و به‌صورت کامل و جامع در اختیار خریداران B2B، آژانس‌های مسافرتی، سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار داده است.

به این ترتیب خریداران B2B با دسترسی به پنل ساده و کاربردی و یا از طریق پیاده سازی api چنلید، امکان مشاهده تمام هتل‌های آنلاین موجود در بازار و مقایسه نرخ یک هتل از تمام تامین کننده‌های موجود را خواهند داشت و می‌توانند رزرو خود را ثبت کنند. علاوه بر این امکان ارائه دسترسی‌های اختصاصی روی سایر api‌ها در چنلید وجود دارد که کاربر پنل علاوه بر مشاهده نرخ اختصاصی خود، سایر نرخ‌های موجود روی چنلید را در یک سیستم یکپارچه در اختیار داشته باشد.»

بنیانگذار چنلید در مورد هدف راه‌اندازی این پلتفرم نیز گفت: « این پلتفرم با ایجاد فضای رقابتی میان تامین‌کنندگان سعی بر این دارد که خدمات با کیفیت‌تری را با قیمت مناسب به خریداران ارائه کند تا بتواند با افزایش آمار فروش، سود بیشتری را برای تامین‌کنندگان فراهم آورد.»

با توجه به گفته‌های علیرضا قائمی، چنیلید به فعالان صنعت هتل‌داری، از صاحبان هتل و اقامتگاه‌ها گرفته تا چنل منیجرها و آژانس‌های مسافرتی کمک می‌کند تا ضمن شناخت کامل و جامع از یکدیگر، اطلاعات کاملی از موجودی و ظرفیت‌های خالی هتل‌ها، روند قیمت‌ها و... در سریع‌ترین زمان ممکن داشته باشند. ضمن اینکه روند ارتباط بین آنها هم از طریق چنلید تسهیل شده است. در کنار اینها چنلید با ایجاد یک پنل اختصاصی برای هر یک از تامین‌کنندگان، امکان بررسی گزارش‌ها، تراکنش‌های مالی و جزییات هر خرید را فراهم می‌کند.

همکاران چنلید

گفتنی است، اگر چه اتصال به apiها نیازمند هزینه و زمان بسیار است؛ اما چنلید با بهره‌گیری از نیروهای جوان و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و مدیران موفق حوزه گردشگری، با راهکاری خلاقانه و با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز  توانسته است این خدمات را به‌صورت رایگان و بدون نیاز به صرف زمان در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

همچنین تیم پشتیبانی چنلید در 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی مشتریان چنلید است. اگر شما هم از فعالان صنعت هتلداری هستید و هنوز از خدمات چنلید استفاده نکرده‌اید، به وب‌سایت چنلید و شبکه‌های اجتماعی این پلتفرم دوسویه رزرو آنلاین هتل مراجعه و با آن آشنا شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید