برای هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز آماده شوید!

کدخبر: ۴۷۴۱۴۲
هر آنچه باید در خصوص هدایای تبلیغاتی نوروزی را بدانید با شما در میان خواهیم گذاشت.
برای هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز آماده شوید!

یا در نظر دارید برای نوروز امسال هدیه‌های تحت عنوان هدایای تبلیغاتی نوروزی تهیه کنید؟ تا چه اندازه با انواع مختلف این دسته از هدایای تبلیغاتی آشنا هستید؟ آیا می‌دانید بهترین هدایای نوروزی برای تبلیغات چه ویژگی‌هایی دارند؟ برای رسیدن به پاسخ جامع و کامل این سوالات در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

چرا انتخاب هدایای تبلیغاتی نوروزی چالش‌ برانگیز است؟

انتخاب هدایا و خرید گیفت تبلیغاتی برای مناسبت‌های مختلف شاید در نگاه اول کاری ساده به نظر برسد اما در واقع پروسه‌ای وقت‌گیر و سخت دارد. برخی کسب و کارها که پیش‌تر با مزایای چنین هدایایی آشنا شده‌اند حتی از چنیدن ماه قبل عید نوروز برای انتخاب و خرید هدایای مناسب برای مشتریان و کارمندان خود دست به کار می‌شوند.

اما چه چیزی باعث شده خرید این هدایا با چالش‌هایی روبرو باشد؟ برای انتخاب هدایای تبلیغاتی و ارائه تصویر درستی از کسب و کار خود باید به نکات متعددی توجه فرمایید و هدایا را از حیطه‌های مختلفی بسنجید. به این ترتیب انتخاب نوع هدیه با سختی‌هایی مواجه می‌شود و حتی گاها ممکن است در دوراهی‌های متعدد وقت بسیاری صرف کنید.

با توجه به این نکات بهتر است شما نیز چندین ماه مانده به عید نوروز و فصل بهار شروع به بررسی جوانب مختلف کسب وکار خود کرده و اطلاعات بیشتری در خصوص گروه‌های مختلفی که مخاطب محصولات و یا خدمات شما هستند جمع آوری کنید. به این ترتیب می‌توانید خیلی آسان‌تر و در زمان کوتاه‌تری در خصوص نوع هدایا تصمیم‌گیری کنید.

در ادامه این مقاله هر آنچه باید در خصوص هدایای تبلیغاتی نوروزی را بدانید با شما در میان خواهیم گذاشت. پس با ما همراه باشید.

آشنایی با مهم‌ترین ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی نوروز

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، برای اینکه هدایای نوروزی در امر تبلیغات تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند باید ویژگی‌های بخصوصی را دربر بگیرند. از جمله این ویژگی‌های ضروری و مهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تناسب نوع هدیه با حال و هوای نوروزی

برای مناسبت‌های ملی و ایرانی باید هدایایی ایرانی نیز تهیه کرد. از جمله بهترین گزینه‌ها برای عید نوروزی می‌توان به هدایای صنایع دستی اشاره کرد. این هدایا هم کاملا ایرانی هستند و هم تناسب خوبی با جشن نوروزی دارند.

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله لیست بهترین فروشگاه های خرید هدایای تبلیغاتی را بخوانید.

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی را باید از فروشگاه‌های قابل اعتماد و با تجربه تهیه کنید. از جمله این فروشگاه‌ها می‌توان به آراهنر فاخر ایرانی اشاره کرد. با جستجوی در وبسایت این فروشگاه می‌توانید با انواع هدایای مناسب برای عید نوروز آشنا شوید و بر اساس بودجه و شرایط کسب و کار خود یکی از بهترین بسته‌های هدیه آراهنر را برای خود انتخاب کنید.

برای مثال می‌توان به بسته ظروف مسی سفره هفت سین و یا بسته‌های هنری شامل دیوان حافظ و سایر بسته‌های مصرفی همانند دمنوش‌ها اشاره کرد. همه این موارد می‌توانند برای تبلیغات به مناسبت نوروز و ماندگار در ذهن مشتریان و کارمندان مناسب باشند.

هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز

هدایای کاربری همیشه بهترین گزینه برای تبلیغات هستند.

دیگر ویژگی مهم هدایای تبلیغاتی کاربردی بودن آن‌ها است. اما چرا همیشه به کاربردی بودن هدایا برای داشتن تبلیغات موثرتر تاکید می‌شود؟ در واقع هدایای تبلیغاتی ممکن است در طول روز حداقل یکبار توسط افراد مورد استفاده قرار بگیرند. در هر بار استفاده از این هدایا، نام برند شما، محصولات و یا خدماتتان برای مشتریان یادآوری خواهد شد. این اتفاق را می‌توان از مهم‌ترین اهداف تبلیغات دانست.

با توجه به نکات بالا نمی‌توان هدایای دکوری و یا تزئینی به مشتریان ارائه کرد؟ البته که می‌توان از هدایا دکوری همانند انواع لوازم دکوراتیو صنایع دستی نیز برای هدایای تبلیغاتی نوروزی استفاده کرد اما بهتر است حتی این هدایا نیز مفهوم خاصی دربر داشته باشند و یا همراه با سایر هدایای کاربردی‌تر ارائه شوند.

برای مثال به جای تهیه هدایای تک محصولی برای عید نوروز می‌توان از پک یا همان بسته‌های هدیه تبلیغاتی استفاده کرد. در این بسته‌ها می‌توانید علاوه بر هدایای دکوری از گزینه‌های کاربردی‌تر نیز استفاده کنید.

بسته‌بندی را فراموش نکنید!

نکته حایز اهمیت دیگری که در تهیه هدایای تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید، بسته‌بندی می‌باشد. حتی اگر بهترین و تاثیرگذار ترین هدایا را برای عید نوروز انتخاب کنید، بدون در نظر گرفتن بسته‌بندی مناسب زحمات شما به باد خواهد رفت بدون اینکه تاثیر چندانی بر مشتریان داشته باشد و در ذهن آنان ماندگار شود.

در واقع اولین چیزی که مخاطب حین دریافت هدایای تبلیغاتی نوروز با آن روبرو می‌شود، بسته‌بندی هدیه است نه محصولات و محتویات داخل آن.

امروزه می‌توانید بسته‌بندی های متنوعی از جمله بسته‌های چوبی، هاردباکس‌ها، بسته‌های چرمی و ... را برای انواع هدایا بیابید. برای راحت‌تر شدن کار خرید هدیه‌ها می‌توانید از بسته‌های آماده استفاده کنید. اما منظور از بسته‌های آماده چیست؟

 برخی از فروشگاه‌ها هدایای ویژه‌ای را همراه با بسته‌بندی‌ های مخصوص همان هدایا ارائه می‌کنند. برای این بسته‌ها بر اساس تم هدایا، بسته‌بندی و جعبه‌های مناسبی و بخصوصی نیز طراحی می‌شود.

برای مثال اگر شما هدیه‌ای از صنایع دستی میناکاری سفارش داده باشید، علاوه بر هدیه، بسته‌بندی ویژه آن متناسب با رنگ‌ آبی و نقش و نگار اصیل میناکاری آماده خواهد شد. به این ترتیب دیگر نیاز نیست سراغ بسته‌بندی های جداگانه و نامتناسب با هدایا بروید. آراهنر را به خاطر دارید؟ چنین بسته‌های هدیه‌ای را می‌توانید در این فروشگاه بیابید و به صورت تلفنی سفارش دهید.

هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز

زمینه کاری کسب و کار و گروه هدف خود را فراموش نکنید!

نکته مهم دیگری که حین انتخاب هدایای تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید، حیطه فعالیت شرکت و یا سازمان شما است. برای مثال ست‌ هدیه ابزارآلات صنعتی برای یک شرکت فرهنگی و هنری به هیچ عنوان مناسب نخواهد بود در حالیکه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شرکت‌های صنعتی و فنی است. پس توجه به موضوع کسب و کار خود هنگام خرید هدایای تبلیغاتی برای نوروز بسیار مهم است.

علاوه بر موضوع کسب و کارتان باید گروه هدف خود را نیز در نظر بگیرید. برای مثال آیا مشتریان شما کودکان و نوجوانان هستند یا بزرگسالان؟ آیا بیشتر مخاطبان شما پزشکان هستند یا معلمان؟ با بررسی این موارد و توجه به گروه مخاطبان خود می‌توانید بهترین گزینه‌ها را بر اساس سلایق آنان انتخاب کنید.

انواع هدایای تبلیغاتی برای نوروز

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، برای نوروز می‌توانید انواع مختلفی از هدایا را تهیه کنید. از جمله دسته‌بندی های اصلی هدایای این مناسبت ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هدایای فرهنگی و هنری

یکی از انواع هدایای مناسب برای نوروز، کادوهای فرهنگی هستند. از جمله این هدایا می‌توان به کتاب، دفترچه یادداشت، سررسید، دیوان حافظ و ... اشاره کرد. دیوان حافظ نفیس همراه با جلد چرمی و هدیه‌ای همانند کاشی‌های تزئینی نقاشی شده می‌تواند گزینه خوبی برای هنردوستان در عید نوروز باشد.

هدایای پذیرایی و کاربردی

این دسته از هدایا را می‌توانید برای گروه‌های مختلف تهیه کنید. از جمله محبوب‌ترین بسته‌های پذیرایی می‌توان به پک‌های دمنوش همراه با وسایل پذیرایی مخصوص اشاره کرد. این بسته ها بیشتر حالتی عمومی دارند و می‌توان برای افراد مختلف در عید نوروز هدیه داد.

ست‌های مدیریتی

از دیگر هدایای مناسب برای تبلیغات در عید نوروز می‌توان به هدایای ست‌های مخصوص برای شرکا و مدیرانی که باش ما همکاری می‌کنند اشاره کرد. این ست‌ها شامل لوازم اداری همانند دفتر، روان‌نویس، جامدادی رومیزی و تقویم‌های نفیس و ... می‌باشند.

هدیه های الکترونیکی و دیجیتالی

این دسته از هدایای هر چند تناسب زیادی با عید نوروز ندارند اما از نظر کاربرد می‌توانند برای تبلیغات در عید مناسب باشند. از جمله هدایای نفیس دیجیتالی می‌توان به پاوربانک، موس، شارژر، هندزفری و ... اشاره کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید