کسب درآمد از خانه بدون سرمایه + 12 ایده کسب و کار پولساز

کدخبر: ۵۰۸۲۷۹
با نگاهی به طبیعت و اجزای موجود در آن متوجه می شویم که هر چیزی که توانسته ریشه خود را در زمین سفت کند، برای سال ها با وجود تمام طوفان‌ها، بارش‌ها و… هنوز پا برجاست.
کسب درآمد از خانه بدون سرمایه + 12 ایده کسب و کار پولساز

درختان، کوه‌ها از جمله اجزای طبیعت هستند که در دل زمین جای خود را باز می کنند و از این طریق سال های سال به صورت جاودان در آن به زیست خود ادامه می دهند. انسان‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. افراد بزرگی مانند ادیسون، ابن سینا، تسلا، مولانا، فردوسی و… که شخصیت والایی داشتند و زندگی خود را بر مبنای خدمت رسانی به دیگران بنا کرده بودند هم حتی سال ها پس از مرگشان، جاودانه مانده اند. 

کسب و کارها نیز این خاصیت را دارند. کسب و کار و برند های ایرانی و خارجی بزرگی که سالها پس از فوت صاحبشان، پر قدرت ادامه داده اند و توانسته اند خدمات ارزشمندی را به مشتریان و طرفداران خود ارائه دهند. برند هایی مانند اپل، بنز، سن ایچ، بوتان و…

در این مقاله قصد داریم نکاتی را بررسی کنیم که به وسیله آن هر کسی می تواند بیزینس خود را با کمترین هزینه راه اندازی کند و به عبارتی کسب درآمد از خانه را شروع کند و به قدری آن را رشد دهد که به یکی از برند های بزرگ و جاودانه تبدیل شود. 

ایده مناسب را پیدا کنید و کسب و کارتان را آغاز کنید

ایده های بسیاری برای کسب درآمد در خانه وجود دارند که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. پیش از آنکه بخواهید ایده ای را انتخاب کنید باید یک قدم به عقب برگردید و به خودتان نگاه کنید. 

هر انسانی توانمندی های به خصوصی دارد که می تواند از آن‌ها استفاده کند. 

اگر بخواهیم توانمندی را تعریف کنیم، باید بگوییم که توانمندی هر انسان از سه قسمت هوشمندی، آگاهی و مهارت تشکیل شده است. به این معنا که شما در برخی از موارد به صورت ناخودآگاه استعداد دارید و می توانید در آن حوزه ها به راحتی و با کمترین زحمت دستاورد خلق کنید. حال اگر از این حوزه‌ها آگاهی پیدا کنید و بتوانید تمام مهارت هایی که به آنها کمک می کند را آموزش ببینید، پس از مدتی بهتر از هر شخص دیگری می توانید نتایج بزرگی خلق کنید.

کسب درآمد در خانه برای بانوان

بانوان بیشتر از آقایان زمان خود را در خانه سپری می کنند در نتیجه بانوان راحت‌تر از آقایان می توانند کسب درآمد در خانه را تجربه کنند. زیرا به خاطر تایم آزادتری که دارند، پس از پیدا کردن توانمندی خود، از طریق کسب مهارت در حوزه آن توانمندی، کسب و کار خانگی پولسازی را راه اندازی کنند. 

ایده های کسب درامد از خانه

ایده‌های کسب درآمد در خانه

وبلاگ نویسی

پخت کیک و شیرینی

درست کردن انواع شکلات

ساخت صابون

ساخت اکسسوری

خدمات سئو

برنامه نویسی

مشاوره سرمایه گذاری در بازار های مالی

تدریس و آموزش آنلاین

بلاگری در اینستاگرام 

فروش پوشاک

فروش محصولات آرایشی بهداشتی

شخصیت خود را آماده کنید

پس از شناخت توانمندی راستین خود و انتخاب کردن ایده کسب و کار و انجام تحقیقات لازم، نوبت به آماده سازی شخصیت می‌رسد. شما باید مواردی را به شخصیتتان اضافه کنید. عامل بودن، صداقت داشتن، داشتن مهربانی های ساده و کوچ، وفاداری، شهامت عذرخواهی از جمله ویژگی های شخصیتی هستند که استفان کاوی در کتاب هفت عادت مردمان موثر به آن اشاره می کند. 

در زمین ریشه کنید

با آماده کردن شخصیت خود، پیدا کردن توانمندی و تلاش در تقویت روزانه آن توانمندی، از لحاظ فردی آمادگی رهبری یک کسب و کار را پیدا می کنید. 

برای آنکه کسب درآمد از خانه شما به حدی رونق پیدا کند که پس از مدتی بتوانید برندی با ریشه خلق کنید، باید از ابتدای راه اندازی کسب و کار خانگی خود موارد زیر را در کسب و کارتان پیاده سازی کنید. 

زیر ساخت سازی برای کسب و کار

داشتن چشم انداز

یکی از مواردی که باعث می شود در زمین ریشه کنید، داشتن چشم انداز برای کسب و کار است. زمانی که شما چشم انداز داشته باشید، برای کسب درآمد در خانه راحت تر برنامه ریزی می کنید و با اقدامات مشخص پیش می روید. از طرفی داشتن چشم انداز شما را در میان مسیر متوقف نمی‌کند.  

ارزش آفرینی برای مشتریان

از همان ابتدای مسیر کسب درآمد در خانه باید به دنبال این باشید که مسیر کسب و کارتان را به سویی ببرید که مدام به دنبال ارزش آفرینی برای مشتریان باشید. منظور از ارزش آفرینی فرآیندی است که در آن به دنبال ایجاد خدماتی بهتر نسبت به رقبا ولی با قیمتی تقریبا یکسان باشید. 

بودجه بندی درست

کسب و کاری که ایجاد می کنید، درآمد خواهد داشت. شما باید این درآمد را به قسمت های مختلف تقسیم بندی کنید. قسمتی از آن را برای تامین هزینه‌ها کنار بگذارید، قسمتی از آن را روی رشد کسب و کار سرمایه گذاری کنید و …

کلام آخر

بسیاری به اشتباه تصور می کنند که راه اندازی بیزینس و کسب درآمد در خانه، در نهایت نمی تواند درآمد زیادی خلق کند. در صورتی که اگر اصولی را که گفتیم رعایت کنید، می توانید یک کسب و کار خانگی پولساز خلق کنید.

اگر می خواهید توانمندی خود را پیدا کنید و با ایده های بیشتری از کسب و کار آشنا شوید، به سایت ماهان تیموری سر بزنید. علاوه بر موارد فوق در سایت مطالبی را قرار داده ایم که به وسیله آنها می توانید کسب و کاری ایمن را راه اندازی کنید و کم‌ترین هزینه بابت اشتباهات را پرداخت کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید