هتل اسپیناس پالاس نمایی از شکوه و عظمت

کدخبر: ۵۲۱۸۸۴
هتل اسپیناس‌پالاس یک هتل لوکس پنج ستاره در شمال‌غرب تهران است که شکوه این عمارت، حاصل آمیختگی معماری اصیل شرقی و مدرن غربی در ساخت این سازه است.
هتل اسپیناس پالاس نمایی از شکوه و عظمت

هتل اسپیناس‌پالاس تهران در نزدیکی دو پارک پرواز و ژوارسیک است و همین موقعیت مکانی موجب شده تا شما در زمان اقامت در آن هوای مطبوعی را در تهران تنفس کنید و همزمان بتوانید چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای از پایتخت و کوه‌های اطراف شهر را به تماشا بنشینید.

هتل اسپیناس‌پالاس در منطقه سعادت‌آباد واقع شده است بنابراین شما به برج میلاد و نمایشگاه‌های بین‌المللی نزدیک هستید و با کمی رانندگی می‌توانید علاوه‌بر این دو مکان، به‌راحتی به مراکز خرید همچون مجتمع تجاری میلادنور و دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر مانند درکه یا دربند برسید. به هرحال اگر می‌خواهید در زمان اقامت در پایتخت در مکانی آرام، به دور از همهمه شهر باشید رزرو هتل اسپیناس‌پالاس یک انتخاب حساب‌شده است.

اما ویژ‌گی‌های منحصربه‌فرد هتل پنج ستاره اسپیناس‌پالاس تهران به همین جا خلاصه نمی‌شود چراکه این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های مجللی است که نه‌تنها چیدمان لوکسی دارند که پنجره‌های قدی در آن‌ها فضای دل‌انگیزی را برای هر مهمانی فراهم کرده است. البته باید امکانات رفاهی عالی و خدمات بسیار خوب کارکنان خوش‌برخورد هتل اسپیناس‌پالاس را هم به موارد قبلی اضافه کرد.

هتل اسپیناس

رستوران اختصاصی هتل اسپیناس پالاس

امکانات هتل اسپیناس پالاس

از جمله امکانات واحدهای اقامتی هتل اسپیناس‌پالاس تهران می‌توان به اینترنت پرسرعت، تختخواب‌های نرم و استاندارد، مبلمان شیک، سیستم تهویه‌مطبوع، ست کامل چای و قهوه‌ساز، یخچال به‌همراه مینی‌بار و حمام اختصاصی اشاره کرد که همگی به زیبایی در کنار هم چیده شده‌اند.

میل کردن غذاهایی سالم و لذیذ، بخش مهمی از سفر و اقامت در هر هتلی است که هتل ۵ ستاره اسپیناس‌پالاس تهران در این زمینه هم کم نمی‌گذارد چراکه عطر خوش و طعم به‌یادماندنی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را شما می‌توانید در این هتل تجربه کنید.

برای صرف غذاهای مدرن ایرانی و بین‌المللی باید به رستوران لوکس لاتون مراجعه کنید. اگر هوس میل غذاهای سنتی کردید باید به رستوران دیبا سری بزنید. البته رستوران اسکای‌لانژ نیز گزینه دیگری است که انواع صبحانه‌ها، غذاهای ایرانی و فرنگی و دسرها را سرو می‌کند و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای هم رو به شهر دارد.

کافه سان‌ست هتل اسپیناس‌پالاس تهران فضای بسیار دلنشینی برای دیدارها و گفت‌وگوهای دوستانه شما دارد. منوی این کافه پر از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد است که با سفارش هر یک به‌طور حتم مزه آن را هیچ‌گاه فراموش نخواهید کرد چراکه هم در مکان فوق‌العاده‌ زیبایی قرار دارید و هم نوشیدنی‌ها، توسط افراد حرفه‌ای آماده می‌شود. در ضمن، کافه سان‌ست با بهره‌مندی از فضاهای باز و داخلی و لانژ اختصاصی سیگار سعی کرده تا به همه سلیقه‌ها، به بهترین شکل پاسخ دهد.

برای حفظ نشاط و سرزندگی در زمان سفر به پایتخت نیز، حتما سری به مرکز سلامتی هتل اسپیناس‌پالاس بزنید که شامل باشگاه سلامتی و درمان‌های لوکس اسپاست. در این مرکز دست شما برای انتخاب تجربه‌های مختلف باز است چراکه اگر بخواهید می‌توانید در سالن بدن‌سازی مجهز آن ورزش کنید، یا از شنا در استخر لوکس آن لذت ببرید و یا توسط درمان‌گرهای حرفه‌ای، خدمات انواع درمان‌های آرامش‌بخش را دریافت کنید.

هتل اسپیناس‌پالاس تهران

استخر اختصاصی هتل هتل اسپیناس پالاس شهر تهران

اگر این روزها به‌دنبال برگزاری جشن، مراسم، کنفرانس، جلسه و یا همایش هستید می‌توانید روی هتل اسپیناس‌پالاس تهران حساب ویژه‌ای باز کنید چون این هتل دارای چندین سالن پذیرایی و چند منظوره همراه با مدرن‌ترین تجهیزات و کادری ماهر است که خاطر شما را از بابت برگزاری برنامه به بهترین نحو، جمع خواهد کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید