5 مزیت استفاده از متاتریدر4 برای معامله گران

کدخبر: ۵۳۴۳۴۸
MT4 محبوب ترین پلتفرم معاملاتی جهان است و مهمترین دلیل آن قابل اعتماد بودن این پلتفرم است. پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 دارای ویژگی های زیادی است که برای معامله گران در هر سطحی مناسب است. محبوبیت MT4 آنقدر زیاد است که به معیار معاملات آنلاین فارکس تبدیل شده است. همچنین ابزارهای معاملاتی پیشرفته ای را ارائه می دهد که به معامله گران اجازه می دهد تا استراتژی های مورد علاقه خود را اجرا کنند.
5 مزیت  استفاده از متاتریدر4 برای معامله گران

پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 یک سکوی معاملاتی چند وجهی است که در آن می توانید شاخص ها، سهام، CFD، کالاها و فارکس را مبادله کنید. چند سالی است که کارگزاران معتبر پلتفرم MT4 را به عنوان جایگزینی برای پلتفرم های تجاری ثبت شده خود به مشتریان ارائه می دهند.

دلایل جایگزینی متاتریدر 4

دلیل جایگزینی این پلتفرم با سایرین این است که MT4 دارای قابلیت های تحلیلی پیشرفته و عملکردهای تجاری کامپیوتری است. بسیاری از معامله گران در سراسر جهان از متاتریدر 4 همانطور که هست بدون نیاز به هیچ گونه سفارشی سازی استفاده می کنند.

معامله گران می توانند MT4 را از وب سایت کارگزار خود دانلود کنند، پس از آن می توانند پلتفرم را نصب کرده و از آن به عنوان یک برنامه کاربردی استفاده کنند. کارگزاری Errante  یک کارگزار معاملات آنلاین است که خدماتی سطح بالا در راستای ایجاد ارتباط مداوم و مطمئن با مشتریان خود ارائه می دهد. هدف این کارگزاری قرار دادن ابزار ساده تحقیقات در نوک انگشتان شما و ارتقا تجربیات معاملات آنلاین است.

مزایای پلتفرم معاملاتی MT4

از مزایا پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

1-امنیت

متاتریدر 4 یک پلتفرم معاملاتی بسیار امن و قابل اعتماد است. تبادل اطلاعات بین سرورها و پایانه های مشتری رمزگذاری شده است و این پلتفرم از امضای دیجیتال RSA نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، آدرس های IP معامله گران نیز رمزگذاری شده است. تمام این نکات برجسته، معامله گران را قادر می سازد تا تمام معاملات خود را در یک محیط کاملا امن انجام دهند. در نتیجه، معامله‌گران می‌توانند مطمئن باشند که حساب هایشان، از جمله اعتبار و امور مالی، از دست هکرها در امان است.

اتوماسیون یا خودکارسازی

2- اتوماسیون یا خودکارسازی

معامله گران خبره و تازه کار می توانند از ویژگی معاملات خودکار در MT4 استفاده کنند. معاملات خودکار در MT4 به معامله گران این امکان را می دهد تا از رخدادهای بازار بدون دخالت آنها و بدون هیچگونه سوگیری انسانی استفاده کنند.

3- دسترسی به برآورد های لحظه ای فارکس

متاتریدر 4 به معامله گران امکان دسترسی به برآورد های لحظه ای فارکس را می دهد تا بتوانند معاملات را انجام دهند. جفت ارز و هر اوراق بهادار دیگری که معامله‌گر تصمیم می‌گیرد از طریق یک کارگزار معامله کند، در پنجره ساعت در کنار پیشنهادهای بلادرنگ فهرست می‌شوند.

همچنین معامله‌گران می‌توانند جزئیات دیگری مانند نسبت حاشیه، ارز حاشیه، اندازه قرارداد را ببینند. ویژگی دیگری با عنوان «عمق بازار» وجود دارد که معامله‌گران را از فعالیت‌های بازار در زمان واقعی، مانند تعداد سفارش‌های خرید برای یک جفت ارز مطلع می‌کند

4-ثبات

ثبات و اجرای سریع معامله MT4 به معامله گران اجازه می دهد تا معاملات را با احتمال لغزش بسیار کمی انجام دهند. معامله‌گران همچنین می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های مختلف مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ های شخصی به متاتریدر 4 دسترسی داشته باشند و به آنها امکان داد و ستد درموقعیت های مختلف را می‌دهد.

نسخه موبایل MT4 که برای هر دو دستگاه اندروید و IOS در دسترس است، دارای تمام ویژگی های حیاتی نسخه دسکتاپ است، مانند ابزارهای تحلیل مکانیکی، نمودارهای ارتباطی و برآوردهای لحظه ای فارکس.

5-انعطاف پذیری

MT4 یک پلت فرم معاملاتی بسیار منعطف است زیرا USP های آن بسیار قابل تنظیم هستند. در نتیجه با ابزارهای فنی نامحدود، قابلیت‌ های معاملاتی آزمایشی، منابع آموزشی و کنترل‌های کاربرپسند، پلتفرم معاملاتی ایده‌آل برای متخصصان و تازه‌کارها محسوب می شود.

بهترین کارگزاری در استفاده از متاتریدر 4

صرف نظر از اینکه از چه سیستم عامل و یا سخت افزاری استفاده می کنید، یا حتی اگر از موبایل یا تبلت استفاده می کنید کارگزاری Errante راه حلی برای شما دارد. کارگزاری ارانته دارای پشتیبانی اصولی بوده و هر زمان می توانید با پشتیبان حساب خود از طریق گفتگوی زنده، ایمیل و یا تلفن برای تعیین زمان جهت آموزش تماس بگیرید. همچنین در پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 می توانید بر روی تمام ابزارهای موجود در Errante شامل شاخص ها، سهام، فارکس،  فلزات و انرژی معامله کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید