معرفی ۶ مورد از عوامل مؤثر در قیمت دستگیره در ورودی آپارتمان

کدخبر: ۶۱۳۶۶۰
قیمت یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند شما را برای خرید محصولی مشتاق کند یا باعث شود که انگیزه‌ای برای خریدش نداشته باشید. این موضوع در مورد قیمت دستگیره در ورودی آپارتمان هم وجود دارد و مهم است که پیش از خرید حتماً به این موضوع توجه کنید.
معرفی ۶ مورد از عوامل مؤثر در قیمت دستگیره در ورودی آپارتمان

رپرتاژ آگهی: مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی در سال‌های اخیر باعث شده تا مهم‌ترین فاکتور در زمان خرید یک محصول، قیمتش باشد. بدون شک هر کسی برای خرید بودجه مشخصی معین می‌کند و محصولاتی را در سبد خریدش می‌گذارد که توانایی خریدشان را داشته باشد.

در همین راستا و برای این که بتوانید بهترین قیمت دستگیره در ورودی آپارتمان را به دست آورید، می‌خواهیم بررسی کنیم که چه عواملی روی قیمت این محصول مؤثر هستند و شما چگونه باید آن را با قیمت ارزان‌تری خریداری کنید.

چه عواملی روی قیمت دستگیره در ورودی آپارتمان تأثیرگذار هستند؟

برخی از پارامترهای در زمان خرید و برای مشخص‌کردن قیمت در میان همه محصولات یکسان هستند، اما برخی از محصولات هستند که بنا به شرایط خاصشان، عوامل دیگری هم روی قیمتشان تأثیرگذار خواهند بود. در این بخش می‌خواهیم مهم‌ترین و اساسی‌ترین عوامل مؤثر روی قیمت دستگیره در ورودی آپارتمان را بررسی و تحلیل کنیم:

1.      قیمت دلار

درصورتی‌که دستگیره‌ها و قطعات مورداستفاده در تولید آن‌ها وارداتی باشند، نرخ ارز و قیمت دلار می‌تواند بر قیمت نهایی تأثیر بگذارد. افزایش نرخ ارز ممکن است باعث افزایش قیمت دستگیره‌ها شود و باتوجه‌به تورم و گرانی در سال‌های اخیر تنها می‌توان انتظار گران‌تر شدن این محصول را داشت. شما می‌توانید با بررسی بازار معامله دلار و قیمت روز آن، در زمان مناسبی برای خرید دستگیره در اقدام کنید.

2.      برند دستگیره

برند دستگیره نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیرگذار باشد. برندهای معروف و محبوب، محصولاتی را عرضه می‌کنند که از نظر ویژگی‌های و امکانات برتری‌های زیادی دارند، بنابراین قیمت بیشتری نسبت به برندهای معمولی دارند.

3.      داشتن نمایندگی در ایران

درصورتی‌که دستگیره موردنظر دارای نمایندگی رسمی و فروشگاه‌های معتبر در ایران باشد، معمولاً خدمات پس از فروش بهتری خواهد داشت. باید در نظر داشته باشید که این خدمات هم تأثیری هر چندجزئی روی قیمت دستگیره‌های در ورودی خواهد داشت.

4.      نوع دستگیره

نوع و طراحی دستگیره نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر داشته باشد. برخی از دستگیره‌ها با طرح‌ها و متریال‌های خاصی تولید می‌شوند که قدرت جلب‌توجه مشتریان را دارند و به همین دلیل قیمت بالاتری دارند. البته باید این موضوع را هم به یاد داشته باشید که این دستگیره‌ها عموماً توسط برندهای مطرح و شناخته شده تولید می‌شوند، ازاین‌رو مزیت‌های زیادی برای شما به همراه دارند.

در میان انواع دستگیره موجود در بازار دستگیره الکترونیکی را می‌توان جزو گران‌ترین نوع‌های دستگیره‌های درب ورودی آپارتمان دانست. طراحی خاص این دستگیره‌ها و استفاده از روش‌های الکترونیکی برای باز کردن درب، از دلایل افزایش قیمت این دستگیره می‌باشد. اما در نظر داشته باشید که متریال دستگیره الکترونیکی (دستگیره دیجیتال) و قطعات الکترونیکی آن به نحوی انتخاب شده است که نگرانی بابت تعمیر و تعویض آن نداشته باشید.

عوامل مؤثر در قیمت دستگیره الکترونیکی

5.      خدمات پس از فروش

نوع و کیفیت خدمات پس از فروش نیز می‌تواند تأثیر مهمی در قیمت دستگیره داشته باشد. درصورتی‌که برند دستگیره خدمات پس از فروش قوی و قابل‌اعتمادی فراهم کند؛ مانند تعمیر و تعویض قطعات آسیب‌دیده، قیمت ممکن است بیشتر باشد. البته که این موضوع از نظر مالی ارزش زیادی دارد، چرا که دریافت خدمات پس از فروش بدون دردسر و سریع در حالت‌های دیگر برای شما هزینه‌های بیش‌تری به همراه دارد.

6.      کیفیت ساخت

آخرین و البته یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند باعث تغییر قیمت دستگیره در ورودی شود، کیفیت ساخت یا مونتاژ قفل‌ها خواهد بود. فارغ از این که کیفیت مواد اولیه و اجزا بالا باشد، شما باید به کیفیت ساخت هم توجه کنید.

برندهای غیرقابل‌اعتماد و بدون پیشینه خوب، عموماً به این موضوع توجه خاصی ندارند و محصولاتشان از نظر کیفیت ساخت بسیار ضعیف خواهند بود.

توجه داشته باشید که این فاکتورها فقط برخی از عواملی هستند که ممکن است بر قیمت دستگیره‌های ورودی آپارتمان تأثیر بگذارند و عوامل دیگری هم در این زمینه وجود دارند.

چگونه دستگیره در ورودی را با قیمت پایین‌تر خریداری کنیم؟

آیا شما هم به دنبال پیداکردن قفلی با قیمت منطقی و ارزش خرید بالا هستید؟

خوشبختانه برای این منظور راه‌کارهای زیادی پیش روی شما قرار دارند که می‌توانید از میانشان، بهترین روش را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. در ادامه با ما باشید تا چند مورد از مهم‌ترین شگردهای خرید کم‌هزینه‌تر قفل در ورودی آپارتمان را بررسی کنیم:

مقایسه قیمت‌ها

قبل از خرید، قیمت‌های مختلف دستگیره‌ها را مقایسه کنید. به دنبال دستگیره‌هایی باکیفیت مناسب و قیمت مناسب باشید. در فروشگاه برند کاداس شما می‌توانید از تنوع محصولات برای این منظور استفاده کنید و در نهایت به بهترین قفل در ورودی برسید.

جستجوی تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه

در نظر داشته باشید که برندهای اراوه دهنده دستگیره ممکن است در طی سال، تخفیف‌ها و جشنواره‌هایی بگذارند که خرید محصولاتشان از این طریق برای شما مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد. برای اطلاع از این فرصت‌های طلایی می‌توانید، وب‌سایت‌های مدنظر خود را تحت نظر داشته باشید.

قیمت دستگیره در ورودی آپارتمان

 مشاوره با فروشندگان

قبل از خرید قفل برای در ورودی حتماً با کارشناسان برند مشاوره کنید. ممکن است در طی این مشاوره‌ها شما بتوانید با محصولاتی آشنا شوید که مطابق انتظاراتتان هستند، اما شاید با آن‌ها مواجه نشده باشید. همچنین از این طریق می‌توانید به طور کامل با ویژگی‌های محصول هم آشنا شوید که انتخاب را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

خرید آنلاین

همواره به یاد داشته باشید که خرید آنلاین می‌تواند برای شما سود بیش‌تری داشته باشد. دلیل این موضوع هم عدم نیاز به فروشگاه حضوری است. فروشگاه‌های حضوری هزینه نگهداری و اجاره دارند و در نهایت همه این هزینه‌ها به قیمت نهایی محصولات اضافه می‌شوند. ازاین‌رو با مراجعه به فروشگاه اینترنتی  شما از پرداخت هزینه‌های اضافی در زمان خرید محصولات، معاف هستید و سود بیش‌تری از خرید خود می‌کنید. 

شناخت بهترین دستگیره در ورودی آپارتمان

حال که با روش‌های قیمت‌گذاری دستگیره‌های درب ورودی آشنا شدید، می‌خواهیم شما را با بهترین انتخاب دستگیره برای درب ورودی یا حتی درب‌های داخلی آشنا کنیم. دستگیره الکترونیکی یکی از جدیدترین انواع قفل در بازار است که توانسته امنیت و آسایش بالایی را برای کاربران ایجاد کند. دستگیره الکترونیکی که همان قفل الکترونیکی با دستگیره است، ظاهری همانند دستگیره‌های معمولی دارد، اما از روش‌های الکترونیکی برای باز کردن درب استفاده می‌کند.

مزیت اول این دستگیره‌ها حذف کلید برای باز کردن درب است. چرا که برای همه افراد گم کردن و یا جاگذاشتن کلید مشکل ساز است. با استفاده از دستگیره الکترونیکی از روش‌هایی همچون کارت، رمز، بیومتریک، وای فای و... برای باز کردن درب استفاده کنید. یکی از دلایل تفاوت قیمت در دستگیره‌های الکترونیکی، روش‌های دسترسی آن است. چرا که برخی از دستگیره‌ها از چندین روش برای باز کردن درب استفاده می‌کنند، بنابراین هرچه روش‌های دسترسی و امکانات دستگیره الکترونیکی بیشتر شود، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

انواع دستگیره الکترونیکی

حال که با دستگیره الکترونیکی و نحوه کار آن آشنا شدید، در ادامه به معرفی برخی مدل‌های آن خواهیم پرداخت:

  • دستگیر الکترونیکی رمزی : همانطور که از نام آن پیداست این مدل دستگیره از رمز برای باز کردن درب استفاده می‌کند. این نوع دستگیره به دلیل داشتن تکنولوژی ساده‌تر از قیمت مقرون به صرفه‌تری برخوردار است. برخی از تولیدات این محصول برای اتاق خواب و درب‌های داخلی ساخته شده است که با هزینه کم، بتوانید امنیت ساختمان را افزایش دهید.

  • دستگیره الکترونیکی کارتی : احتمالا از این دستگیره‌ها در هتل‌ها استفاده کرده‌اید. در این نوع دستگیره، کارت به عنوان کلید شما کار می‌کند. امکان اضافه نمودن کارت برای اشخاص جدید یا حذف کارت قدیمی به سادگی امکان‌پذیر است. خرید قفل کارتی بیشتر برای مکان‌های پر رفت و آمد مانند هتل‌ها، ورزشگاه‌، ادارات و... صورت می‌گیرد.

  • دستگیره الکترونیکی اثر انگشتی : اثر انگشت یکی از روش‌های بیومتریک برای باز کردن درب است. این دستگیره به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیچیده‌تر کمی گران‌تر از دیگر دستگیره‌های الکترونیکی است. همچنین تعداد محدود ذخیره اثر انگشت در این نوع قفل باعث شده این نوع دستگیره بیش‌تر در مکان‌های خصوصی یا منازل استفاده شود. 

با شناخت انواع دستگیره الکترونیکی دریافتیم که یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت دستگیره الکترونیکی، تکنولوژی‌های به کار رفته در آن است. در حقیقت هرچه قفل الکترونیکی ساده‌تر قیمت آن پایین‌تر خواهد بود. پس با شناخت دستگیره الکترونیکی و بررسی مدل‌های آن می‌توانید دستگیره مناسب با بودجه خود تهیه کنید. در نظر داشته که تمام مواردی که قبل‌تر به آن اشاره شد مانند برند، نمایندگی ایرانی، کیفیت، قیمت دلار و... ، بر روی قیمت دستگیره الکترونیکی نیز تاثیرگدار است.

در نهایت تمامی موارد گفته شده تنها بخشی از عوامل مؤثر در قیمت دستگیره در ورودی آپارتمان است. پس لازم است قبل از خرید هر نوع دستگیره‌ای به درستی در مورد آن‌ها تحقیق کنید و در نهایت با توجه به بودجه خود برای خرید دستگیره درب ورودی آپارتمان اقدام کنید. در حال حاضر شما از کدام نوع دستگیره برای درب ورودی خود استفاده می‌کنید؟

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی