کسب درآمد میلیونی با کاشت نهال گردو 80 هزار تومانی، فقط 3 روز فرصت دارید

کدخبر: ۶۲۹۵۹۱
نهال گردو یکی از پرفروش ترین نهال های میوه در سراسر دنیا است که سودآوری میلیونی را برای باغداران به همراه دارد. این مورد را می توانید از تمامی باغدارانی که به کاشت ارقام تجاری گردو مشغول هستند، سؤال کنید. اگر می خواهید تجاری ترین و سودآورترین نوع گردو را در باغ خود پرورش دهید، نهال گردو ژنوتیپ 7 را خریداری کنید. این نهال در همان سال اولیه باردهی خود را آغاز می کند، اما در سال چهارم بعد از کاشت، به باردهی اقتصادی می رسد.
کسب درآمد میلیونی با کاشت نهال گردو 80 هزار تومانی، فقط 3 روز فرصت دارید

رپرتاژ آگهی: رویال نهال با تولید نهال های سالم و لیبل دار، تحت نظر کارشناسان جهاد کشاورزی، دغدغه خرید نهال های اصیل و معتبر را برای باغداران برطرف کرده است؛ پس با خیال راحت نهال های متناسب با منطقه خود را بخرید و لذت باغداری را بیش از پیش تجربه کنید. کارشناسان رویال نهال در کنار شما هستند و به موفقیت روزافزون شما در زمینه کاشت گردو ژنوتیپ تیپ 7 کمک می کنند؛ کافی است با آن ها تماس بگیرید تا از خدمات آن ها بهره مند شوید.

گردو ژنوتیپ 7 رکورد دار تولید محصول در هر هکتار

یکی از برترین ژنوتیپ های گردو که ویژگی های منحصربه فرد زیادی دارد، گردو ژنوتیپ 7 است. این گردو که با نام گردو ژنوتیپ 7 رویال هم شناخته می شود، توسط نهالستان رویال تولید و به ثبت رسیده است؛ بنابراین این نوع گردو را باید تنها از رویال نهال خریداری کنید. امروزه بسیاری از افراد سودجو و نهالستان های غیر معتبر، سایر ارقام گردو را با عنوان ژنوتیپ رویال به فروش می رسانند؛ در حالی که نهال های مادری این گردو فقط در نهالستان رویال موجود است.

گردو ژنوتیپ تیپ 7 بدون هیچ گونه اصلاح ژنتیکی به وجود آمده و با جهش های طبیعی به ثمر رسیده است. این نهال بیشترین سازگاری و عملکرد را از خود نشان می دهد و می توان آن را در اغلب نقاط کشور پرورش داد. این نهال بسیار زود بارده است و در مقایسه با انواع گردوهای خارجی، محصولات باکیفیت تر و بیشتری تولید می کند.

گردو ژنوتیپ 7

به طور کلی می توان گفت که گردو ژنوتیپ 7 در هر هکتار 10 تن گردو با 75 درصد مغز تولید می کند؛ در حالی که گردو چندلر یا فرنور در هر هکتار 5 تن گردو با 45 درصد مغز تولید می کنند. به این ترتیب با کاشت گردو ژنوتیپ 7 رویال، درآمدی 2 برابری نصیب شما خواهد شد.

برای احداث باغ گردو ژنوتیپ رویال نیازی به سرمایه اولیه بالایی ندارید

با کاشت این رقم گردو تنها با قیمت 80 هزار تومان می توانید با سرمایه اندک صاحب باغ تجاری گردو شوید علاوه بر این ،گردو ژنوتیپ نهالی بسیار مقاوم است و می توان آن را به صورت نیمه دیم نیز کاشت. ژنوتیپ رویال مقاومت بالایی در برابر بی آبی دارد. توجه داشته باشید که مناطق بسیار گرم و شرجی برای پرورش این نوع گردو مناسب نیستند. این نهال مقاومت بسیار بالایی در مقابل شانکرهای باکتریایی دارد؛ از این رو برای سم پاشی آن نیاز به آفت کش های گران قیمت موجود در بازار نیست. این نوع گردو خود گرده افشان است که این امر کار باغداران را راحت تر می کند.

از دیگر ویژگی های کاشت گردو ژنوتیپ 7 می توان به مقاوم بودن آن در برابر سرمای بهاره اشاره کرد. این مقاومت به گونه ای است که می توان گفت ژنوتیپ رویال اصلاً ریزش میوه ندارد و تمام شکوفه های آن به محصولاتی مرغوب تبدیل می شوند. گردو ژنوتیپ 7 پیوندی مغزهایی به رنگ سفید روشن داشته که طعم بسیار عالی و درصد چربی بالایی دارند.  محصولاتی که گردو ژنوتیپ پیوندی تولید می کنند، کاملاً یکنواخت هستند. هر کدام از گردوهای این نهال بین 16 تا 17 گرم وزن دارند.

یک بار نهال بخرید و تا 100 سال از آن محصول برداشت کنید

یک بار نهال بخرید و تا 100 سال از آن محصول برداشت کنید

طول عمر گردو ژنوتیپ 7 بیش از 100 سال پیش بینی شده است. مراقبت های کشاورزی بعد از کاشت نهال و رسیدگی مدام بر آن عاملی است که بر طول عمر درخت گردو می افزاید و آن را در زمره تجاری ترین نهال های دنیا قرار می دهد. نهال گردو ژنوتیپ 7 پیوندی پایه کوتاه است و تاج بسیار بزرگی ندارد. درختان پایه کوتاه نسبت به درختان پایه بلند باردهی بیشتری دارند؛ به همین دلیل ژنوتیپ رویال از ارقام تجاری محسوب می شود. با کاشت درخت گردو می توانید در چندین زمینه به درآمدزایی برسید.

  • اولین منبع درآمدی شما فروش میوه این درخت است. گردو یکی از پرفروش ترین و گران ترین خشکبار در دنیا محسوب می شود.

  • دومین منبع درآمدی از نهال گردو ژنوتیپ 7، برگ های زرد و پوسیده آن هستند که منبع خوبی برای تولید غذای دام و تهیه کودهای طبیعی هستند.

  • سومین بهره اقتصادی شما از نهال های گردو، مربوط به چوب آن است. چوب درخت گردو از جمله مرغوب ترین چوب ها در جهان است و تولیدکنندگان مصنوعات چوبی به دنبال آن هستند. اگر وسعت باغ شما زیاد است، می توانید چوب های به دست آمده در زمان هرس درختان را هم بفروشید. اگر وسعت باغ شما کم است، زمانی که بخواهید نهال های جوان را جایگزین نهال های پیر کنید، می توانید از چوب درخت بهره برداری اقتصادی کنید.  

خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷ از نهالستانی با بیش از نیم قرن سابقه

خرید نهال گردو ژنوتیپ از رویال نهال فرصتی ویژه برای رونق باغات

اگر می خواهید قدمی محکم و مطمئن برای گسترش و رونق باغ های خود بردارید، گردو ژنوتیپ رویال را خریداری کنید. این گردو باردهی فوق العاده ای داشته و درآمدی میلیونی یا حتی میلیاردی برای شما به همراه می آورد. اگر همین امروز برای خرید این نهال اقدام کنید، می توانید از مشاوره رایگان مهندسان رویال نهال هم بهره مند شوید.

مجموعه رویال نهال با مدیریت مهندس آرمین قاسمی یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان نهال در غرب کشور است که به صورت تخصصی بر روی کاشت نهال گردو فعالیت می کند. سالانه بیش از 10 هکتار از انواع نهال گردو پیوندی و غیر پیوندی در این نهالستان تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود. شما باغداران عزیز می توانید برای خرید گردو ژنوتیپ تیپ 7 با بهترین قیمت، به صورت حضوری به نهالستان مراجعه کرده یا خرید خود را به صورت آنلاین و از طریق تماس با شماره تلفن های درج شده در سایت انجام دهید. برای خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال به قیمت 80 هزار تومان فقط 3 روز فرصت دارید .حداقل سفارش 30 اصله می باشد.

09141811520

09201811520

09301811520

04445231520

برای اطلاعات بیشتر و خرید نهال گردو به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی