روایت تازه از عدم حضور ایران در نشست چهارجانبه در سوئیس/ بقایی: پس از تهدیدات آمریکا نشست چهارجانبه تشکیل نشد

سرویس: اخبار سیاسی کدخبر: ۷۹۲۸۱۸
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روایتی از عدم حضور ایران در نشست چهارجانبه در سوئیس مطرح کرد.
روایت تازه از عدم حضور ایران در نشست چهارجانبه در سوئیس/ بقایی: پس از تهدیدات آمریکا نشست چهارجانبه تشکیل نشد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اسماعلی بقایی درباره عدم حضور ایران در نشست چهارجانبه در سوئیس گفت: جلسه چهارجانبه با ایران و آمریکا و دو میانجی یک ساعت و نیم ادامه پیدا کرد و قرار شد با وقفه نیم ساعته ادامه پیدا کند، اما در همین فاصله با تهدیدات آمریکا مواجه شدیم و نشست چهارجانبه تشکیل نشد و ادامه مذاکرات با میانجی‌ها صورت گرفت. ما هیچ تماس مستقیم دیگری با آمریکا نداشتیم. مصحلت این بود از طریق میانجی به تبادل پیام ادامه دهیم.

خبر مرتبط
روایت الجزیره از تغییر سیاست آمریکا در قبال تحریم‌های صنعت نفت ایران/ ایران می‌تواند نفت خود را با قیمت کامل بفروشد/ صدها میلیون دلار درآمد اضافی برای اقتصاد ایران به همراه خواهد داشت

اقتصادنیوز: الجزیره نوشت: اکنون ایران می‌تواند نفت خود را با قیمت کامل بفروشد؛ اقدامی که صدها میلیون دلار درآمد اضافی برای اقتصاد ایران به همراه خواهد داشت.

پربازدیدترین‌ها
لوتوس پارسیان - O