واکنش متفاوت تلویزیون به اتفاقات اخیر اصفهان

کدخبر: ۱۰۵۶۷۹
در حالی که هر روز خبرهای تازه تری از داستان اسیدپاشی به زنان اصفهانی منتشر می شود، صداوسیما بعد از گزارشی که از یکی از قربانیان اسیدپاشی تهیه کرده بود، واکنش عجیبی از خود نشان داده است.
واکنش متفاوت تلویزیون به اتفاقات اخیر اصفهان

به گزارش «اقتصادنیوز»، داستان سریال‌های اسیدپاشی به صورت زنان اصفهانی هر روز بعد جدیدتری به خود می‌گیرد؛ تا جایی که روز گذشته خبرهایی مبنی بر رواج برخی شوخی‌های اسیدی منتشر شده بود. در همین حال این مسئله از نظر جامعه‌شناسان می‌تواند آسیب جدی به چهره گردشگری اصفهان وارد کند.

در این میان، صدا و سیما در گزارشی تلاش کرده تا مسئله کساد گردشگری در اصفهان را منتفی دانسته و نشان دهد که مسئله اسیدپاشی خللی به گردشگری این شهر وارد نمی‌کند.

خبرنگار بخش خبری 20:30 شب گذشته گزارشی از رونق گردشگری در اصفهان تهیه و تصاویری نیز منتشر کرده تا نشان دهد که گردشگری اصفهان رونق صدچندان گرفته است.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان گردشگری، خللی که به امنیت شهر اصفهان وارد شده را عاملی برای از رونق افتادن گردشگری این شهر می‌دانند.

از سوی دیگر در روزهای اخیر برخی کارشناسان گردشگری خلاف این گفته صدا‌وسیما را بیان کرده‌اند؛ تا جایی که محسن حاجی‌سعید، نایب رئیس کانون راهنمایان گردشگری کل کشور در گفت‌وگویی با روزنامه کسب و کار عنوان کرده است: «موضوع اسیدپاشی تاثیر خودش را گذاشته است و اگر نیروهای امنیتی به سرعت ورود نکنند و همچنان این موضوع در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد گستره این ماجرا به آژانس‌های مسافرتی هم کشیده می‌شود.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    کارگزاری مفید