آخرین اخبار تیم بسکتبال دختران گروه بهمن

  • اولین فینال لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی گروه بهمن به پایان رسید. این دیدار یکشنبه، ششم اسفند بین تیم‌های گروه بهمن و مهرسان برگزار شد و شاگردان نازی طائرپور موفق شدند در اولین فینال با نتیجه ۷۴ بر ۶۳ به پیروزی برسند. در این دیدار مهلا عابدی با ۱۲ امتیاز، ۱۷ ریباند، پنج پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن شد.