روز خوب برای خریداران ارز دیجیتال

بیت کوین، معامله گران را غافلگیر کرد /اتریوم 3000 دلاری شد

کدخبر: ۴۷۴۲۱۶
اقتصادنیوز: بیت کوین دو روز عالی را پشت سر گذاشته و با رشد حدودا 15 درصدی طی این دو روز، قیمت این ارز دیجیتالی محبوب به بالای 41000 دلار رسیده است.
بیت کوین، معامله گران را غافلگیر کرد /اتریوم 3000 دلاری شد

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت بیت کوین هم اکنون حوالی 41500 دلار است که نسبت به روز گذشته رشد 9 درصدی داشته است. بیت کوین از 36000 دلار تا این نقطه قیمتی را خیلی سریع طی کرد و باعث غافلگیری بسیاری از معامله گران شد.

سایت های خبری گزارش داده اند که طی دو روز گذشته، حساب معاملاتی حدود 70 هزار نفر که معامله فروش داشته اند، کال مارجین شده است. به عبارتی این افراد که امیدوار به کاهش قیمت بوده اند، برخلاف جهت بازار معامله کرده اند و پول خود را از دست داده اند.

ارزش معاملات بیت کوین طی 24 ساعت گذشته

ارزش معاملات بیت کوین طی 24 ساعت گذشته حدود 30 میلیارد دلار بوده که رقم خوبی است و نسبت به روزهای پایانی هفته گذشته، رشد داشته است. ارزش بازار بیت کوین هم به 780 میلیارد دلار رسیده است. 

با رشد یکی دو روز گذشته بیت کوین، چشم اندازها درمورد ارز اول بازار مثبت شده و بسیاری از افراد امیدوارند که بیت کوین مجددا یک روند صعودی را آغاز کند.

اتریوم دوباره قیمت 3000 دلار را لمس کرد

قیمت اتریوم هم در رشد دو روز اخیر، جهش خوبی داشته و به بالای 3000 دلار رسیده است. گرچه این ارز امروز نسبت به بیت کوین درصد افزایش کمتری را نشان می دهد، اما در محدوده قیمتی قرار دارد که اگر بتواند آن را پشت سر بگذارد، احتمالا یک رشد خوب دیگر را ثبت می‌کند.

تحلیلگران معتقدند درصورتی که اتریوم محدوده 3020 دلار را به سمت بالا بشکند، یک رشد 10-12 درصدی دیگر را در مرحله اول طی می کند و پس از آن هم ممکن است مجددا یک رشد دیگر را در پیش داشته باشد.

ارزش معاملات اتریوم طی 24 ساعت گذشته بیش از 18 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به 360 میلیارد دلار رسیده است.

روز خوب خریداران ارز دیجیتال

امروز از آن روزهایی است که بازار ارزهای دیجیتال یک دست سبز شده و در میان 50 ارز برتر بازار، حتی یک نماد هم منفی نیست. وضعیت به قدری خوب است که حتی در بازدهی هفتگی ارزها هم به جز یکی دو مورد، هیچ کدام افتی را نمایش نمی دهند. اما در این وضعیت مثبت، Axie Infinity بهترین وضعیت را دارد که 19 درصد رشد کرده است.

The Sandbox با رشد 18 درصدی، UNUS SED LEO با رشد 15 درصدی و NEAR Protocol با رشد 14 درصدی، در رده های بعدی هستند.

در بازدهی هفتگی هم UNUS SED LEO با بازدهی 47 درصدی، بهترین عملکرد را داشته است. پس از آن Decentraland و Tezos با رشد 29 درصدی در مقیاس هفتگی، در رده های بعدی هستند.

در میان سایر آلت کوین ها هم وضعیت مثبت است و اکثر نمادها امروز به دلیل جو خوب بازار، رشد کرده اند.

ارزش بازار به 1.9 تریلیون دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 7 درصدی نسبت به روز گذشته، به محدوده 1.9 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم رشد خوبی داشته و با افزایش 38 درصدی نسبت به روز قبل، عدد 95 میلیارد دلار را نشان می دهد.  

امروز ارزش معاملات دیفای 13 میلیارد دلار بود و معاملات استیبل کوین ها هم 79 میلیارد دلار ثبت شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید