40 میلیون نفر در جهان صاحب بیت‌کوین هستند

سقوط بیت‌کوین به کانال 38 هزار دلاری!

کدخبر: ۴۷۹۶۵۶
اقتصادنیوز: افت 3 درصدی، بیت کوین را وارد کانال 38000 دلار کرده است. اتریوم هم با کاهش 6 درصدی قیمت، حوالی 2600 دلار معامله می شود.
سقوط بیت‌کوین به کانال 38 هزار دلاری!

به گزارش اقتصادنیوز بیت کوین در حدود قیمت 38300 دلار معامله می شود و ارزش معاملات آن در شبانه روز گذشته بیش از 26 میلیارد دلار بوده است. ارزش بازار بیت کوین هم به 727 میلیارد دلار رسیده است. هم اکنون بازدهی هفتگی بیت کوین حدود صفر درصد است.

بیت کوین که پس از یک افت جزئی، به 37000 دلار هم رسیده بود، امروز با پشت سر گذاشتن مقاومت 38200 دلاری، یک مقاومت دیگر را هم در عدد 38800 دلار دارد که درصورت پشت سر گذاشتن آن، دوباره می تواند به هدف 40 هزار دلاری برسد.

امروز اعلام شد که با وجود نوسانات شدید در بازار، همچنان احساسات مثبتی نسبت به بیت کوین وجود دارد چراکه تعداد آدرس هایی که بیت کوین دارند، به بالاترین حد خود در تاریخ رسیده است. هم اکنون بیش از 40 میلیون  و 276 هزار آدرس، دارای موجودی بیت کوین هستند که از میان آن ها، بیش از 817 هزار آدرس دارای حداقل یک بیت کوین کامل هستند.

عجله اتریوم برای سقوط!

اتریوم نسبت به بیت کوین وضعیت بدتری دارد. پادشاه آلت کوین ها با افت بیش از 6 درصدی، در حدود قیمت 2630 دلار معامله می شود و بازدهی هفتگی آن هم به منفی 1.5 درصد رسیده است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته بیش از 17 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به 315 میلیارد دلار رسیده است.

اتریوم دو مقاومت بسیار مهم دارد که اگر بخواهد وارد یک فاز صعودی میان مدت یا بلند مدت شود، ابتدا باید این دو مقاومت را پشت سر بگذارد. اولین مقاومت در قیمت 3000 دلار است و دومین مقاومت در قیمت 3200 دلار. فعلا اتریوم برای رسیدن به این قیمت، نیاز به رشد بسیار زیادی دارد که به همین دلیل سرمایه گذاران با احتیاط دست به خرید می زنند.

«ترا» هم بالاخره منفی شد

آلت کوین ها امروز وضعیت خوبی ندارند. به جز یونی سواپ که 4 درصد رشد کرده و فایل کوین که نیم درصد افزایش قیمت داشته، بقیه آلت کوین های موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار، منفی هستند.

در مقابل، تعداد نمادهایی که افت های بیش از 5 درصدی داشته اند کم نیست. در این فهرست، منفی ترین ارزها، پولکادات و تزوس هستند که 8 درصد کاهش قیمت داشته اند. آوالانچ و فانتوم هم نمادهای منفی 7 درصدی هستند.

ترا هم که اخیرا رشد بسیار خوبی داشته، امروز منفی شده و 5 درصد کاهش قیمت را نشان می دهد. با این حال هنوز بازدهی هفتگی ترا مثبت است و هم اکنون 43 درصد بالاتر از قیمت هفته گذشته خود معامله می شود.

رشد قابل توجه ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت 3.5 درصدی نسبت به روز گذشته، به رقم 1.73 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات رشد خوبی داشته و با 34 درصد افزایش، به عدد 87 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای هم رشد کرده و عدد 12 میلیارد دلار را نمایش می دهد. استیبل کوین ها هم 72 میلیارد دلار معامله شده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید