خودنمایی «ویوز» در میان آلت کوین ها

خروج بیت کوین از کانال 38 هزار دلار /ایست اتریوم پشت مرز مهم

کدخبر: ۴۸۱۴۶۵
اقتصادنیوز: بیت کوین با رشد بیش از 2 درصدی وارد کانال 39000 دلار شده است. اتریوم هم در قیمت های حدود 2600 دلار معامله می شود.
خروج بیت کوین از کانال 38 هزار دلار /ایست اتریوم پشت مرز مهم

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز بیت کوین با رشد بیش از 2 درصدی به قیمت 39000 دلار رسید و سرانجام از کانال 38000 دلار خارج شد. ارزش معاملات بیت کوین یک بار دیگر به 30 میلیارد دلار رسیده که نشان دهنده حجم بالای معاملات در شبانه روز گذشته است. 

ارزش بازار بیت کوین هم اکنون 739 میلیارد دلار و بازدهی هفتگی آن هم منفی 10 درصد است. 

بیت کوین که پس از افت از 44000 دلار، مدتی در همین حوالی قیمت 38000 دلار درجا زده، نشانه هایی از یک رشد هرچند موقت را نمایان کرده که البته بنا بر تحلیل سایت newsbtc، برای صعودی شدن قیمت ابتدا باید دو مقاومت در قیمت های 39200 و 40000 دلار شکسته شود.

اتریوم پشت محدوده مقاومتی

اتریوم هم نسبت به روز گذشته رشد قیمت داشته است. پادشاه آلت کوین ها با 2 درصد رشد نسبت به روز گذشته، در حدود قیمت 2600 دلار معامله می شود. 

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته 15 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 309 میلیارد دلار است. بازدهی هفتگی اتریوم هم مثل بیت کوین، در حدود منفی 10 درصد است.

تحلیلگران تکنیکال بر این باورند که اتریوم تنها در صورتی می تواند یک روند صعودی کوتاه مدت را آغاز کند که با قدرت از محدوده مقاومتی 2600 الی 2680 دلاری بگذرد و بالای آن تثبیت شود.

اتریوم

خودنمایی «ویوز» در میان آلت کوین ها

آلت کوین ها امروز اکثرا مثبت هستند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، «ویوز» ستاره بی چون و چرای دو هفته گذشته بوده و خریداران خود را حسابی شگفت زده کرده است. ویوز امروز 27  درصد رشد قیمت داشته و بازدهی هفتگی آن هم 38 درصد است. در هفته گذشته نیز این نماد یکی از بالاترین بازدهی ها را داشت. ویوز با رشد امروز خود دوباره یک پله در فهرست 50 ارز برتر بازار بالا رفته و به رده 47 رسیده است.

تتا نتورک دیگر نماد مثبت امروز است که 10 درصد رشد قیمتی داشته. اما مابقی ارزها رشدی کمتر از 6 درصد را ثبت کرده اند.

در میان نمادهای منفی هم بیشترین افت مربوط به ریپل است که افت 2 درصدی را ثبت کرده و مابقی ارزهای منفی هم افتی کمتر از 2 درصد داشته اند.

نکته قابل توجه در مورد عملکرد هفتگی 50 ارز برتر بازار این است که به جز ویوز که رشد 38 درصدی داشته و Wrapped TRON که کمتر از یک درصد رشد کرده، مابقی ارزها در مقیاس هفتگی عملکرد منفی داشته اند. بیشترین افت هفتگی هم مربوط به فانتوم است که طی هفته گذشته 25 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است.

رشد 26 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 1.6 درصدی نسبت به روز قبل، به عدد 1.74 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 26 درصد رشد کرده و در محدوده 88 میلیارد دلار است. 

ارزش معاملات دیفای در شبانه روز گذشته 13 میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها هم 75 میلیارد دلار معامله شده اند که معادل 84 درصد ارزش کل معاملات است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید