ارزش معاملات بازار رمز ارزها به 50 میلیارد دلار رسید

تلاش اتریوم برای بازگشت به کانال 1300 دلار /نوسان محدود بیت کوین

کدخبر: ۵۲۷۱۱۰
بیت کوین همچنان در کانال 19000 دلار معامله می شود. اتریوم هم در تلاش برای بازگشت به کانال 1300 دلار است و توانسته نفوذهایی موقتی به این کانال داشته باشد.
تلاش اتریوم برای بازگشت به کانال 1300 دلار /نوسان محدود بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز، امروز بازار ارزهای دیجیتال به جز چند استثنا، با نوساناتی کوچک همراه است. بیت کوین امروز افزایش قیمت داشته اما میزان رشد آن حتی به نیم درصد هم نمی رسد.

هم اکنون بیت کوین با نرخ 19150 دلار معامله می شود. بیت کوین در مقیاس هفتگی افتی 4.5 درصدی داشته است. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 27 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 367 میلیارد دلار است.

فعالان بازار ارزهای دیجیتال تا امروز توانسته اند قیمت بیت کوین را در حوالی همین 19 هزار دلار حفظ کنند اما قطعا پنجشنبه با آمار اقتصادی که توسط آمریکا منتشر می شود، تغییرات زیادی در نرخ بیت کوین ایجاد خواهد شد. فردا تکلیف بسیاری از بازارهای مالی روشن خواهد شد و مجددا قیمت ها با نوسانات شدیدی مواجه خواهند شد.

چنانچه فردا بیت کوین با انتشار شاخص بهای مصرف کننده در آمریکا به سمت پایین برود، احتمالا نرخ آن به مرور تا دو سه هزار دلار دیگر هم سقوط خواهد کرد و چنانچه به سمت بالا حرکت کند، می توان امیدوار بود که دوره نزولی به پایان رسیده و دوباره گاوها بازار را در اختیار خواهند گرفت.

اتریوم در تلاش برای بازگشت به کانال 1300 دلار

اتریوم امروز بیش از یک درصد رشد کرده است. نرخ اتریوم با این رشد به حدود 1300 دلار رسیده و قیمت چند بار وارد کانال 1300 دلار شده و دوباره عقب نشینی کرده است. آنچه که مشخص است، خریداران در تلاش برای برگرداندن قیمت به کانال 1300 دلار هستند.

اتریوم در مقیاس هفتگی کمتر از 3 درصد کاهش قیمت داشته. ارزش معاملات آن طی شبانه روز گذشته 8 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 159 میلیارد دلار است.

بیت کوین و اتریوم

جهش 18 درصدی هوبی توکن

تعداد نمادهای مثبت در بازار امروز تقریبا بیشتر از نمادهای منفی است. در فهرست 50 ارز برتر بازار، بیشترین رشد قیمت را هوبی توکن داشته که جهش 18 درصدی را ثبت کرده است. این نماد البته تا دیروز اصلا در فهرست 50 ارز برتر بازار جایی نداشت و به دلیل رشد خیره کننده امروز خود توانسته وارد فهرست 50 ارز برتر شود.

هدرا هم امروز 11 درصد رشد کرده و OKB و کوانت نیز بین 2 الی 3 درصد رشد کرده اند. مابقی ارزهای مثبت، رشدی کمتر از 2 درصد دارند.

در میان نمادهای منفی ایپ کوین بیشترین افت را داشته که 7 درصد کاهش قیمت را نمایش می دهد. اتم نیز 3 درصد افت کرده و یونی سواپ با افت 2 درصدی در رده بعدی قرار دارد. مابقی ارزهای منفی، افتی کمتر از 2 درصد دارند.

ارزش معاملات به 50 میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 8 دهم درصدی نسبت به دیروز، به رقم 964 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم طی 24 ساعت گذشته 50 میلیارد دلار بوده و بیشترین معامله در بازار روی نماد تتر انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید