سقوط مقطعی اتریوم به 1180 دلار

نجات بیت کوین از کانال 15000 دلاری!/ معرفی برنده ماجرای ورشکستگی صرافی FTX

کدخبر: ۵۳۴۶۷۴
اقتصادنیوز: در حال حاضر ارزهای دیجیتال مثبت هستند اما صبح امروز افتی سنگین کرده بودند که فعلا این افت جبران شده است.
نجات بیت کوین از کانال 15000 دلاری!/ معرفی برنده ماجرای ورشکستگی صرافی FTX

به گزارش اقتصادنیوز، صبح امروز قیمت بیت کوین وارد کانال 15 هزار دلار هم شد. جو بازار ارزهای دیجیتال تا چند ساعت پیش بسیار منفی بود اما اکنون وضعیت عوض شده و این ارزها رشد هم کرده اند.

بیت کوین در حال حاضر با رشد یک درصدی نسبت به دیروز، در حدود 16800 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم منفی 19 درصد است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 39 میلیارد دلار بوده که نسبت به دیروز رشد نسبتا خوبی داشته. ارزش بازار آن هم 322 میلیارد دلار است.

با توجه به اتفاقات اخیر که منجر به ورشکستگی صرافی FTX شد  بسیاری از فعالان بازار، در حال خارج کردن دارایی خود از کارگزاری ها هستند و فعلا مشخص است که  ترس موجود در بازار همچنان از بین نرفته است.

سقوط مقطعی اتریوم به 1180 دلار

اتریوم امروز 2 درصد رشد کرده و در حال حاضر با قیمت حدود 1260 دلار معامله می شود. اتریوم هم صبح امروز افت زیادی داشت و تا قیمت 1180 دلار پایین رفت. اما فعلا توانسته افت صبح امروز خود را جبران کند.

ارزش معاملات اتریوم هم امروز افزایش یافته و 13 میلیارد دلار معامله طی 24 ساعت گذشته در این آلت کوین انجام شده است. ارزش بازار اتریوم هم اکنون رقم 154 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

بزرگ ترین آلت کوین بازار در مقیاس هفتگی افتی 20 درصدی داشته و همچنان خریداران هفته گذشته در زیانی سنگین به سر می برند.

توکن های کیف پول، برنده ماجرای ورشکستگی صرافی FTX

در حال حاضر اکثر آلت کوین های موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار مثبت هستند و تعداد کمی از آن ها افت قیمت داشته اند. در میان منفی ها، کوانت با افت حدودا 4 درصدی بیشترین کاهش قیمت را نمایش می دهد. ترون هم 3.5 درصد افت کرده است.

ترا کلاسیک، وی چین، هدرا، ریپل و لئو دیگر نمادهای منفی هستند که افت بین نیم الی 2.5 درصد دارند.

اما در میان نمادهای مثبت، وضعیت توکن کیف پول تراست با نماد TWT بهترین وضعیت را دارد. این توکن امروز رشدی 50 درصدی داشته و بازدهی هفتگی آن به 109 درصد رسیده است.

در ماجرای ورشکستگی صرافی FTX برنده اصلی توکن های کیف پول ها بودند چراکه بسیاری از افراد با خارج کردن سرمایه خود از صرافی ها، آن ها را به کیف پول ها منتقل کردند. توکن کیف پول تراست در اثر همین اتفاق وارد فهرست 50 ارز برتر بازار شده و هم اکنون در رده 42 این فهرست قرار دارد.

رشد 50 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد 1.3 درصدی به رقم 842 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم با رشد 50 درصدی، رقم 74 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی 24 ساعت گذشته 4 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 69 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید