هیجان فروش در اتریوم

ریزش رمز ارزها/ اتریوم 3 برابر بیت کوین افت کرد

کدخبر: ۵۶۸۴۱۲
فشار فروش در بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافته و امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار، حتی یک نماد هم افزایش قیمت نداشته است.
ریزش رمز ارزها/ اتریوم 3 برابر بیت کوین افت کرد

به گزارش اقتصادنیوز، امروز را می توان روزی بد برای بازار ارزهای دیجیتال دانست. فروشندگان در این بازار جسارت پیدا کرده اند و قیمت ها را به میزان قابل توجهی پایین کشیده اند.

بیت کوین به عنوان لیدر بازار ارزهای دیجیتال امروز بیش از 2 درصد کاهش قیمت داشته و حالا می توان گفت که نه تنها کانال 30 هزار دلار را قطعا از دست داده، بلکه ممکن است طی امروز و فردا کانال 29 هزار دلار را هم از دست بدهد.

قیمت بیت کوین در حال حاضر حدود 29300 دلار است و بازده هفتگی آن به منفی 2 درصد رسیده. البته در مقیاس ماهانه همچنان 8 درصد سود نصیب خریداران شده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 24 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد 566 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

هیجان فروش در اتریوم

اخیرا بازار ارزهای دیجیتال یک رشد خوب داشته که طی این رشد، اتریوم نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری داشته است. حالا و با منفی شدن بازار، میزان افت اتریوم هم بیشتر از میزان افت بیت کوین بوده است.

اتریوم امروز با کاهش بیش از 6 درصدی، در حدود 1980 دلار معامله می شود. با وجود این افت، همچنان بازده هفتگی اتریوم مثبت 5 درصد است و در مقیاس ماهانه هم رشد 11 درصدی در این آلت کوین مشاهده می شود.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 11 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 236 میلیارد دلار است.

افت تمام آلت کوین ها

در فهرست 50 ارز برتر بازار، هیچ کدام از نمادها امروز مثبت نیستند و تمام آن ها کاهش قیمت داشته اند. بیشترین کاهش قیمت را آربیتروم با افت 13 درصدی داشته و گراف با افت 10 درصدی در رده دوم است.

استکس، فانتوم و آوی هم 9 درصد افت داشته اند و دسنترالند، لیدو دائو، آوالانچ، الگوراند، آپتوس و سولانا نمادهای منفی 8 درصدی امروز هستند.

در مقیاس هفتگی همچنان وضعیت اکثر نمادها خوب است و آربیتروم با رشد 32 درصدی همچنان در صدر پربازده ترین نمادها قرار دارد. OKB و اینترنت کامپیوتر با رشد 23 درصدی دیگر نمادهای پربازده این هفته بوده اند و راکت پول هم که 21 درصد رشد هفتگی داشته، توانسته خودش را وارد فهرست 50 ارز برتر بازار کند و هم اکنون در رده پنجاهم این جدول ایستاده است.

طی مدت یک هفته گذشته استکس با افت 15 درصدی بیشترین کاهش قیمت را داشته و کوانت و EOS با کاهش قیمت 6 درصدی در رده بعدی قرار گرفته اند.

افزایش 29 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت 3.5 درصدی به رقم 1.23 تریلیون دلار رسیده و ارزش معاملات با افزایش 29 درصدی، رقم 57 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات استیبل کوین ها طی شبانه روز گذشته 52 میلیارد دلار بوده و در بخش دیفای هم 5 میلیارد دلار معامله ثبت شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید