ارزش بازار رشد کرد، ارزش معاملات کم شد

بازگشت بیت کوین به کانال 27000 دلار ی

کدخبر: ۵۷۶۷۰۷
اقتصادنیوز: رمز ارزها امروز مثبت هستند. بیت کوین با رشد حدود 2 درصدی دوباره وارد کانال 27 هزار دلار شده است.
بازگشت بیت کوین به کانال 27000 دلار ی

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز وضعیت ارزهای دیجیتال بد نیست. بیت کوین با رشد حدود 2 درصدی مجددا وارد کانال 27 هزار دلار شده و هم اکنون با نرخ حدود 27200 دلار معامله می شود.

با این رشد، بازده هفتگی بیت کوین به بیش از مثبت یک درصد رسیده اما در مقیاس ماهانه همچنان در وضعیت منفی قرار دارد و این ارز دیجیتال 7 درصد کاهش قیمت را ثبت کرده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته حدود 10 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 526 میلیارد دلار است.

رشد کمتر اتریوم در مقایسه با بیت کوین

اتریوم هم امروز مثبت است اما رشد کمتری نسبت به بیت کوین داشته. اتریوم با رشد حدود یک درصدی، هم اکنون در نرخ 1840 دلار معامله می شود.

اتریوم در مقیاس هفتگی مثبت 2 درصد بوده و در مقیاس ماهانه منفی 3 درصد. ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 4 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 221 میلیارد دلار است.

پربازده ترین نمادهای یک ماه گذشته

آلت کوین ها هم امروز وضعیت خوبی دارند. البته چند مورد از آن ها کاهش قیمت داشته اند که میزان افت آن ها زیاد نیست. در فهرست 50 ارز برتر بازار، رندر توکن با افت حدود 1.5 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. مابقی آلت کوین های منفی هم افتی کمتر از یک درصد داشته اند.

اما در میان نمادهای مثبت، وضعیت متفاوت است. سندباکس با رشد 6 درصدی بهترین وضعیت را در فهرست 50 ارز برتر بازار دارد. پس از آن سولانا با رشد 5 درصدی قرار گرفته و آپتوس و وی چین هم با رشد 4 درصدی دیگر نمادهای پربازده امروز محسوب می شوند.

در مقیاس هفتگی، رندر توکن که منفی ترین نماد امروز است، بهترین عملکرد را داشته. این آلت کوین حدود 13 درصد رشد را طی یک هفته گذشته به ثبت رسانده و از این نظر در صدر قرار دارد. ترون، پالیگان و سندباکس با رشد 6 درصدی، دیگر نمادهای پربازده هفته گذشته بوده اند.

فانتوم هم با افت 7 درصدی، بدترین عملکرد هفتگی را به نام خود زده است. الگوراند و ایپ کوین هم با افت 6 درصدی دیگر نمادهای منفی طی هفته گذشته بوده اند. مابقی نمادهایی که در یک هفته گذشته افت کرده اند، کاهش قیمتی کمتر از 6 درصد داشته اند.

در مقیاس ماهانه هم ترون با رشد 16 درصدی بهترین عملکرد را دارد. رندر توکن با رشد 7 درصدی نیز دیگر نماد پربازده در مقیاس ماهانه محسوب می شود. طی همین مدت کرونوس با افت 22 درصدی و ایپ کوین و فانتوم با افت 19 درصدی بیشترین کاهش قیمت را داشته اند.

ارزش بازار رشد کرد، ارزش معاملات کم شد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با 1.3 درصد رشد به 1.14 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 6 درصد کاهش یافته و رقم 22 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 1.6 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 20 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید