افت 5 درصدی اتریوم

سقوط آزادغیرمنتظره رمز ارزها/ بیت کوین قسر در رفت!

کدخبر: ۵۷۹۳۱۰
اقتصادنیوز: امروز روز بدی برای ارزهای دیجیتال است. بیت کوین 3 درصد کاهش قیمت داشته و بسیاری از آلت کوین ها هم افت 10 الی 25 درصدی دارند.
سقوط آزادغیرمنتظره رمز ارزها/ بیت کوین قسر در رفت!

به گزارش اقتصادنیوز، در بازار ارزهای دیجیتال ناگهان ورق برگشت و قیمت ها با کاهش عجیبی مواجه شدند. البته بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال، از این سقوط ناگهانی در امان مانده و تنها 3 درصد کاهش قیمت داشته است.

با این افت، بیت کوین هم اکنون در حدود 25700 دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال در مقیاس هفتگی 5 درصد کاهش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه نیز 7 درصد افت را نمایش می دهد.

بیت کوین با ارزش بازار 498 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 16 میلیارد دلار معامله شده است.

افت 5 درصدی اتریوم

اتریوم امروز وضعیت بدتری نسبت به بیت کوین دارد. این آلت کوین امروز 5 درصد افت کرده و هم اکنون با نرخ حدود 1750 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی 8 درصد و در مقیاس ماهانه 4 درصد کاهش قیمت داشته است.

اتریوم با ارزش بازار 210 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 9 میلیارد دلار معامله شده است. به دلیل کاهش قیمت زیاد، ارزش معاملات اتریوم در روزی که بازارهای اروپا و آمریکا تعطیل هستند در سطح خوبی باقی مانده است. معمولا در روزهایی که کاهش قیمت زیادی اتفاق می افتد، معاملات زیادی در بازار انجام می شود.

سقوط آزاد آلت کوین ها

در فهرست 50 ارز برتر بازار، تنها آلت کوینی که افت قیمت نداشته لئو است. البته لئو رشد قیمت هم نداشته بلکه در همان محدوده قیمتی دیروز در حال معامله شدن است. با این حال می توان گفت که سقوط امروز بازار، اثری بر این آلت کوین نداشته است.

اما وضعیت سایر نمادها بد است. برخی از نمادها که سقوط های سنگینی داشته اند و باعث شوکه شدن بازار شده اند. پالیگان با افت 25 درصدی، بزرگ ترین سقوط امروز را ثبت کرده. اما این تنها نمادی نیست که بیش از 20 درصد کاهش قیمت دارد. EOS با افت 23 درصدی، سولانا و آپتوس با افت 22 درصدی و کاردانو با افت 21 درصدی دیگر نمادهایی هستند که بیش از 20 درصد کاهش قیمت داشته اند.

ایپ کوین، فایل کوین، شیبا اینو، آوالانچ، لیدو دائو، چین لینک و اتم نیز نمادهایی هستند که بین 15 الی 20 درصد افت کرده اند. تعداد زیادی از نمادها هم بین 5 الی 15 درصد کاهش قیمت داشته اند و می توان گفت تعداد نمادهایی که افت آن ها کمتر از 5 درصد بوده، بسیار کم است.

ارزش معاملات بالا رفت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت 5 درصدی به 1.05 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 85 درصد رشد کرده و به رقم 48 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای 3.8 میلیارد دلار بوده و معاملات استیبل کوین ها هم عدد 45 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید