گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

بازگشت اتریوم به کانال 1800 دلاری/ افت 10 درصدی آوی

کدخبر: ۵۸۲۵۵۸
اقتصادنیوز: ارزهای دیجیتال امروز منفی هستند. البته فشار فروش در بازار خیلی زیاد نیست و اکثر نمادهای منفی، افت کوچکی داشته اند.
بازگشت اتریوم به کانال 1800 دلاری/ افت 10 درصدی آوی

به گزارش اقتصادنیوز، رمز ارزها در روز جاری بیشتر از اینکه تقاضا داشته باشند، عرضه دارند. به همین دلیل اکثر نمادها امروز با کاهش قیمت مواجه شده اند. بیت کوین، بزرگ ترین ارز دیجیتال امروز با افت یک درصدی در حدود نرخ 30300 دلار معامله می شود.

با وجود افت امروز، همچنان بازده هفتگی بیت کوین در حدود مثبت 15 درصد است و در مقیاس ماهانه هم رشد 14 درصدی در این ارز دیجیتال مشاهده می شود.

ارزش بازار بیت کوین هم اکنون 588 میلیارد دلار است. ارزش معاملات آن هم عدد 13 میلیارد دلار را نمایش می دهد که رقم مطلوبی محسوب نمی شود.

با اینکه طی دو روز گذشته وضعیت رمز ارزها خیلی خوب نبوده، اما معاملات یکی دو هفته گذشته طوری بوده که اکثر فعالان این بازار فعلا انتظار رشد قیمت ها را دارند و سناریوهای نزولی تا حدودی کم رنگ شده است.

اتریوم دوباره به کانال 1800 دلار بازگشت

اتریوم هم امروز مثل بیت کوین منفی است. اما افت آن حدودا دو برابر بیت کوین و به میزان 2 درصد است. اتریوم با افت امروز کانال 1900 دلار را از دست داده و در حدود نرخ 1880 دلار معامله می شود.

با افت امروز، بازده هفتگی اتریوم به مثبت 9 درصد رسیده و در مقیاس ماهانه هم رشد 3 درصدی داشته است.

ارزش معاملات اتریوم امروز کمی کمتر از 7 میلیارد دلار است و ارزش بازار آن نیز عدد 225 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

افت 10 درصدی آوی

در فهرست 50 ارز برتر بازار، اکثر نمادها منفی هستند. آوی با افت 10 درصدی منفی ترین نماد امروز است. بیت کوین کش هم 4 درصد کاهش قیمت داشته. هدرا، الگوراند، مولیورس ایکس، سندباکس و کاردانو هم 3 درصد کاهش قیمت داشته اند. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 3 درصد دارند.

در فهرست نمادهای مثبت هم نیر پروتکل با رشد 10 درصدی بالاترین افزایش قیمت را داشته. ایپ کوین 6 درصد رشد کرده و مابقی نمادهای مثبت رشد کمتر از 3 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی همچنان وضعیت بازار خوب است و به جز BNB و ریپل که افت یک الی 2 درصد دارند، مابقی نمادها افزایش قیمت داشته اند.

بالاترین بازده هفتگی را بیت کوین کش داشته که 82 درصد طی این مدت رشد کرده است. استکس هم طی یک هفته گذشته 32 درصد رشد کرده و نیر پروتکل و آوی هم با رشد 28 درصدی از نمادهای پربازده هفته گذشته محسوب می شوند.

ارزش بازار و ارزش معاملات افت کردند

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت 1.4 درصدی به 1.18 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 5 درصد کاهش یافته و رقم 32 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 3 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 29 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید