گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

بازار ارزهای دیجیتال؛ امروز کم نوسان، فردا شاید هیجانی

کدخبر: ۵۸۷۸۳۸
اقتصادنیوز: امروز هم بیت کوین تغییر قیمت خاصی نداشته و کمی پایین تر از 30000 دلار معامله می شود.
بازار ارزهای دیجیتال؛ امروز کم نوسان، فردا شاید هیجانی

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارزهای دیجیتال امروز نسبتا آرام است و نوسانات بزرگی در بازار دیده نمی شود. بیت کوین نسبت به دیروز تغییر قیمت خاصی نداشته و همچنان در حدود نرخ 29900 دلار معامله می شود.

بازده هفتگی بیت کوین به منفی یک درصد رسیده و در مقیاس ماهانه هم افت قیمت حدود یک درصد دیده می شود. ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر 581 میلیارد دلار است و طی شبانه روز گذشته 8 میلیارد دلار معامله در این ارز دیجیتال انجام شده که رقم پایینی محسوب می شود.

امروز بازارهای آمریکا و اروپا بسته هستند که دلیل پایین بودن ارزش معاملات همین موضوع است. انتظار می رود فردا با بازگشایی بازارهای اروپا و آمریکا، ارزش معاملات بیت کوین هم بالا برود.

همچنین فردا چند آمار اقتصادی در حوزه اروپا و آمریکا منتشر می شود که انتشار این آمار می تواند موتور محرکی برای نوسانات بیشتر در ارزهای دیجیتال باشد.

اتریوم افت کرد

اتریوم امروز منفی است و حدود یک درصد کاهش قیمت داشته. این آلت کوین در حال حاضر با نرخ حدود 1875 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی افت 3 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه کمتر از نیم درصد افت کرده است.

ارزش معاملات اتریوم 4 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته بوده و ارزش بازار آن نیز 225 میلیارد دلار است.

تعادل در آلت کوین ها

در فهرست 50 ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال، تعداد نمادهای مثبت و منفی تقریبا برابر است. اما نوسانات بزرگی در بازار دیده نمی شود. در میان نمادهای مثبت، تون کوین و اینترنت کامپیوتر با رشد 4 درصدی بیشترین افزایش قیمت را دارند. مابقی نمادهای مثبت هم رشد کمتر از 3 درصد را ثبت کرده اند.

در میان نمادهای منفی هم وضعیت همین طور است و استلار و ریپل با افت 4 درصدی بیشترین کاهش قیمت را ثبت کرده اند. سولانا 3 درصد کاهش قیمت داشته و مابقی نمادهای منفی هم افتی کمتر از 3 درصد را ثبت کرده اند.

استلار که یکی از منفی ترین نمادهای امروز است، در مقیاس ماهانه با رشد 78 درصدی بیشترین بازده را در این فهرست داشته و پس از آن بیت کوین کش با رشد 72 درصدی قرار دارد. میکر و ریپل هم طی این مدت 50 درصد رشد کرده اند.

در مقیاس ماهانه، استکس با افت 19 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. الگوراند هم 9 درصد افت کرده و مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 3 درصد داشته اند.

کاهش 29 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دیروز حدود 2 دهم درصد افت کرده و عدد 1.2 تریلیون دلار را نمایش می دهد. ارزش معاملات هم با افت 29 درصدی به 22 میلیارد دلار رسیده است.

طی شبانه روز گذشته ارزش معاملات دیفای حدود 1.9 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 19 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید