پس از گزارش های بی‌شمار از خرابی‌ها؛

اپل برای تعویض رایگان نمایشگر آیفون 11 فراخوان داد

کدخبر: ۳۷۷۴۲۳
شرکت اپل پس از مدت‌ها و دریافت گزارش‌های زیاد پذیرفت تا تلفن‌های همراه هوشمند مدل آیفون 11 خود را که دارای مشکل نمایشگر لمسی هستند را به صورت رایگان تعویض کند.
اپل برای تعویض رایگان نمایشگر آیفون 11 فراخوان داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورگ، اگر آیفون 11 شما دارای مشکل لمس صفحه نمایش است و واکنشی به لمس شما نشان نمی‌دهد، ممکن است که بتوانید واجد شرایط اصلاح رایگان اپل باشید.

این شرکت برنامه جایگزین کردن صفحه نمایشگرهای آیفون 11 راه اندازی کرده است که به دلیل مشکلی در ماژول نمایشگر دچار اختلال در سیستم لمسی نمایشگر شده است و بسیاری از تلفن های همراه اپل هیچ گونه واکنشی به لمس صفحه نشان نمی دهند. البته شرکت اپل ادعا می کند که تنها درصد کمی از نمایشگرهای تلفن هوشمند آیفون 11 تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته اند.

ezgif.com-webp-to-jpg(4)

آیفون‌های یک دوره مشکل نمایشگر لمسی دارند

اپل می‌گوید که دستگاه‌های تحت تاثیر این مسئله بین ماه نوامبر سال 2019 تا ماه مه سال 2020 تولید شده‌اند و به همین دلیل نیز تمامی تلفن‌های همراه اپل تحت تاثیر این اختلال قرار نگرفته‌اند. اگر شما نیز چنین مشکلی را در آیفون 11 خود مشاهده کردید، می‌توانید با وارد کردن شماره سریال تلفن هوشمند خود در وب سایت شرکت اپل، بررسی کنید که آیا تلفن شما واجد شرایط برنامه جایگزینی است یا خیر.

مصرف کنندگانی که تلفن‌های آن ها واجد شرایط تعویض است، می‌توانند یکی از ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل را برای راهنمایی و کمک را پیدا کنند، با تعیین وقت قبلی به یکی از فروشگاه‌های خرده فروشی اپل بروند یا از طریق تماس با بخش پشتیبانی اپل برای ارسال پستی تلفن همراه خود اقدام کنند.

Uw8gzMJJ9Rbm

آیفون 11 تا دو سال شامل شرایط تعویض رایگان است

بر پایه این برنامه شرکت اپل دستگاه‌های کاربران و مراجعه کنندگان به فروشگاه‌های رسمی اپل استور در گام اول بررسی می‌شود و از صحت تولید آن‌ها در بازه یاد شده در کنار نوع خرابی آن‌ها مورد بررسی و تائید قرار خواهد گرفت و در صورتی که همه این اتفاقات رخ دهد، اپل به صورت رایگان این خدمات را به کاربران خود ارائه خواهد داد.


بیشتر بخوانید؛

 اپل درباره «آیفون ۱۲»، دروغ می‌گوید؟


شرکت اپل می‌گوید تلفن‌های آسیب دیده مشتریان از روزی که خریداری شده‌اند، به مدت دو سال تحت پوشش قرار می‌گیرند. بنابراین اگر در آن برهه زمانی دو ساله مشکلی برای تلفن هوشمند هر یک از مشتریان پیش بیاید، کماکان واجد شرایط تعویض رایگان می‌شود.

ezgif.com-webp-to-jpg(5)

آیا در ایران امکان تعویض رایگان نمایشگر آیفون 11 وجود دارد؟

لازم به ذکر است که شرکت اپل این خدمات را تنها در کشورهای مشخصی آماده ارائه کرده و در دسترس قرار داده است. مطابق پروتکل تعریف شده از سوی این شرکت، تنها کاربرانی که از اپل استورهای رسمی دارای سرویس Apple Care استفاده کنند خدمات رایگان ارائه می‌دهد. 

از همین رو تنها اپل استور واجد شرایط برای ارائه این خدمات در خاورمیانه در کشور امارات قرار دارد و اپل استورهای دیگر در این منطقه جغرافیایی این خدمات را به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند.

ZcjIPt7okfpR

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید