ششمین یلدای کارآفرینان استارت‌آپی ایران برگزار می‌شود

تلاش برای روزهای بلند اکوسیستم‌ها

کدخبر: ۴۶۲۹۰۱
ششمین یلدای کارآفرینان استارت‌آپی ایران (یلدا سامیت) از اول تا ۳ دی ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و مدیران استارت‌آپ‌های بزرگ در این همایش گرد هم جمع می‌آیند. یلدای کارآفرینان استارت‌آپی رویدادی است که هر سال در آستانه شب یلدا برگزار می‌شود.

گزارش اقتصادنیوز به نقل از گروه شرکتهای دنیای‌اقتصاد: در این همایش مدیران استارت‌آپ‌های بزرگ و کوچک، صندوق‌های خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی، استارت‌آپ استودیوها و فعالان استارت‌آپی گرد هم می‌آیند تا وضعیت اکوسیستم استارت‌آپی ایران را در سالی که گذشت ارزیابی و افق‌های سال بعد را ترسیم کنند.

در این گردهمایی خانوادگی زیست‌بوم استارت‌آپی ایران میهمانانی از مدیران اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و سازمان‌های دولتی و حاکمیتی و علاقه‌مندان به این حوزه نیز حضور دارند. در گردهمایی بزرگ خانواده اکوسیستم استارت‌آپی ایران هر سال در شب یلدا فعالان و مدیران استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان گردهم می‌آیند تا از بیم‌ها و امیدهای کسب‌و‌کار خود سخن بگویند و آنها را با دیگر همکاران خود به اشتراک بگذارند.

کمپین یلدا سامیت امسال برای ششمین سال پیاپی به صورت مجازی برگزار می‌شود و این رویداد سالانه با یک شعار فعالیت خود را از سر می‌گیرد. کمپین یلدا سامیت سال ۱۳۹۷ با شعار «این زمستان سرد نیست»، سال ۱۳۹۸ با شعار «مبارز مثل ما»، سال  ۱۳۹۹ با «چراغ‌ها را ما روشن می‌کنیم» آغاز به کار کردند و این کمپین برای سال‌جاری شعار «یلدای ققنوس‌ها» را در نظر گرفته است.

تعداد شرکت‌کنندگان یلدا درسال‌های اخیر را می‌توان به ۶۰۰ استارت‌آپ، ۱۰۷ سخنران، ۵۵ سرمایه‌گذار، ۲۰۰غرفه نمایشگاهی و ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر بازدیدکننده تقسیم کرد. ازجمله شرکت‌کنندگان ۵ دوره گذشته «یلدا سامیت» می‌توان به استارت‌آپ‌های بزرگی همچون اسنپ، کافه بازار، تپسی، دیجی کالا،‌ شیپور، تخفیفان، فناپ و تعدادی دیگر از بنیان‌گذاران کسب و کارهای برخط اشاره کرد که این مراسم‌ها با حضور وزیر ارتباطات و فناوری برگزار شده بود.

این شرکت‌ها که برای کمپین امسال نیز حضور به عمل خواهند آورد. امسال کافه سرمایه آنلاین «یلدا سامیت» یکی از فضاهای این کمپین است که برای جذب سرمایه طراحی و اجرا می‌شود.

صاحبان کسب و کار می‌توانند به صورت حضوری ( ارائه در برنامه زنده) قبل و بعداز پنل‌های سرمایه‌گذاری یا غیر حضوری به شکل پخش ویدئو در برنامه سخنرانی و کسب و کار خود را برای حاضران به منظور جذب سرمایه‌گذار در معرض معرفی قرار دهند.  

رویداد یلدای کارآفرینان استارت‌آپی ایران به امید روزهای بلند اکوسیستم در حوزه استارت‌آپ در روزهای یکم تا سوم دی‌ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و استارت‌آپ‌ها، کارآفرینان، کسب و کارهای اینترنتی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، اتاق‌های بازرگانی، صنایع بزرگ کشور، کسب و کارهای خانگی، فعالان و اینفلوئنسرهای حوزه‌ دیجیتال و تکنولوژی، افراد علاقه‌مند به کارآفرینی و تکنولوژی‌های روز و دانشجویان از جمله مخاطبان آن هستند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید