روایت CNN از فناوری های تاثیرگذار

تکنولوژی‌هایی که زندگی در سال۲۰۲۱ را آسان کرد

کدخبر: ۴۶۳۸۸۰
سی ان ان لیستی از تکونولوژی‌هایی که بدون آن نمی‌توان سال ۲۰۲۱ را تصور کرد را منتشر کرد.
تکنولوژی‌هایی که زندگی در سال۲۰۲۱ را آسان کرد

براساس گزارش اقتصادنیوز، کمبود عرضه در همه جا وجود دارد. گوشی های هوشمند جدید با تاخیر ارسال مواجه شده‌اند و کنسول های بازی ویدیویی تقریبا کمیاب شده است. کارکنان CNN Business در حال انعکاس فناوری، خدمات و برنامه‌هایی هستند که تأثیر زیادی بر زندگی روزمره ما در سال 2021 گذاشتند.

این چیزی است که سردبیران، خبرنگاران و تهیه‌کنندگان سی ان ان را بیش از همه تحت تأثیر قرار داد - و نه تنها به آن‌ها کمک کرد تا از سال 2021 جان سالم به در ببرند، بلکه در طول سال پرفراز و نشیب دیگری شادی به ارمغان آورد.

ساعت هوشمند لنوو

ساعت هوشمند لنوو (29 دلار) یک ساعت زنگ دار ارزان قیمت است که به من اجازه می دهد قبل از خواب تلفنم را در اتاق دیگر بگذارم و درست زمانی که از خواب بیدار می شوم آن را چک نکنم.

211220153403-lenovo-smart-clock-file-restricted-exlarge-169

لامپ های رنگ هوشمند فیلیپس

فکر اینکه لامپ های شما به وای فای متصل شوند، در ابتدا کاملاً بی فایده به نظر می رسید. اما لامپ‌های هوشمند Philips Hue طرفداران زیادی دارد (کیت‌های اولیه از 59 دلار شروع می‌شوند) و روشنایی آپارتمانم را فقط با تلفن می‌توان کنترل کرد.

211220152932-philips-smart-hue-light-bulb-file-restricted-exlarge-169

دوربین گوپرو

گوپرو توانست بیرون رفتن و سفر کردن را جذاب تر کند و باعث شد هر فردی بتواند از سفر و حتی رستوران رفتن خود فیلم بسازد که می‌تواند خیلی جذاب باشد.

211220140930-gopro-hero-5-file-exlarge-169

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید