جنرال موتورز با شورولت اکینوکس EV وارد میدان می شود!

ارزان‌ترین خودرو شاسی بلند برقی

کدخبر: ۵۳۱۷۶۲
اقتصادنیوز: طبق گفته Edmunds.com، میانگین خودروهای الکتریکی موجود امروزی دارای قیمت پایه حدود 47هزار و 500 دلار است.
ارزان‌ترین خودرو شاسی بلند برقی

به گزارش اقتصادنیوز ، جنرال موتورز یک شاسی بلند الکتریکی جدید را معرفی کرد. این خودروساز انتظار دارد این خودروی جدید در حدود یک سال آینده ارزان ترین شاسی بلند برقی کامپکت در بازار باشد.

شورولت اکینوکس EV قیمت اولیه ای در حدود 30هزار دلار خواهد داشت که در هر صورت، آن را در میان ارزان ترین خودروهای الکتریکی در هر زمینه‌ای قرار می دهد.

طبق گفته  Edmunds.com، میانگین خودروهای الکتریکی موجود امروزی دارای قیمت پایه حدود 47هزار و 500 دلار است.

قیمت 30 هزار دلار برای Equinox EV البته برای ساده ترین نسخه بدون ویژگی های اختیاری است. این قیمت شامل اعتبار مالیاتی نمی شود، اما جنرال موتورز در حال حاضر واجد شرایط دریافت هیچ گونه معافیت مالیاتی خودروهای الکتریکی نیست، و مشخص نیست که آیا خودروهای جنرال موتورز نیز بر اساس قوانین جدید واجد شرایط هستند یا خیر.

در میان خودروهای برقی انبوه مدل سال 2022، فقط نیسان لیف با قیمت پایه 28هزار و 500 دلار قیمت کمتری دارد و همچنین در حال حاضر واجد شرایط دریافت 7هزار و 500 دلار اعتبار مالیاتی فدرال است. چند مدل دیگر نیز در بازه قیمتی پایین تا متوسط ​​30هزار دلار وجود دارد. از جمله آنها می توان به بولت EV خود شورولت و SUV-ish Bolt EUV  اشاره کرد.

جنرال موتورز همین رویکرد را با پیکاپ برقی شورولت سیلورادو و شاسی بلند برقی شورولت بلیزر که هر دو در اوایل امسال رونمایی شدند، در پیش گرفت.

آنها فقط نام و اندازه و شکل اصلی خود را با مدل های گازی به اشتراک می گذارند. هر سه، همراه با کامیون GMC هامر EV جنرال موتورز و شاسی بلند لیریک کادیلاک، بر اساس طراحی و ساختار بسته باتری خودروی الکتریکی یکسان طراحی شده اند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید