قیمت بسته‌بندی‌های مختلف روغن روی سامانه ۱۲۴

کدخبر: ۳۷۵۳۰۱
معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان گفت: قیمت بسته بندی های مختلف روغن توسط سازمان حمایت محاسبه و در سامانه ۱۲۴ بارگذاری می‌شود.
قیمت بسته‌بندی‌های مختلف روغن روی سامانه ۱۲۴

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شاتا، سید داوود موسوی با اعلام این خبر گفت: تصویب حداکثر افزایش قیمت مصرف کننده انواع روغن در بسته‌بندی های مختلف در ستاد تنظیم بازار با توجه به افزایش قیمت روغن خام و سایر هزینه‌ها از جمله ملزومات بسته بندی و ورق و همچنین افزایش قیمت جهانی انواع روغن (مورد تأیید کمیته ارزی) بوده است.

معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود: ستاد تنظیم بازار حداکثر افزایش قیمت مصرف کننده انواع روغن در بسته بندی پت را ۱۰ درصد و سایر انواع بسته بندی ها را ۱۳ درصد اعلام کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس، قیمت احجام و بسته بندی‌های مختلف روغن توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان محاسبه و در سامانه ۱۲۴ بارگذاری می‌شود.

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت تصریح کرد: همچنین قیمت هر کیلوگرم روغن خام سویا و پالم در مبادی ورودی ۵۵ هزار ریال و قیمت هر کیلوگرم روغن خام آفتاب و کلزا در مبادی ورودی نیز ۶۰ هزار ریال تعیین شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید