قیمت های نجومی یخچال و فریزر در بازار+ جدول

کدخبر: ۳۸۹۲۳۵
اقتصادنیوز: افزایش قیمت یخچال و فریزر در بازار ایران، مصرف کنندگان را با نگرانی فزاینده‌ای روبه‌رو کرده است و برخی یخچال ها قیمت هایی نجومی دارند که خرید آن با توجه به شرایط اقتصادی موجود از توان بسیاری از مردم خارج است.
قیمت های نجومی یخچال و فریزر در بازار+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، یخچال فریز یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم آشپزخانه است و با توجه به برند، مدل، کارایی و حتی رنگ ها قیمت متفاوتی دارند اما بررسی قیمت ها در فروشگاه‌های آنلاین نشان می دهد که برخی یخچال ها قیمت هایی نجومی دارند که خرید آن با توجه به شرایط اقتصادی موجود از توان بسیاری از مردم خارج است.

افزایش قیمت یخچال و فریزر در بازار ایران، مصرف کنندگان را با نگرانی فزاینده‌ای روبه‌رو کرده است؛ هرچند که این افزایش قیمت تنها مربوط به ماه های اخیر و نوسانات ارزی نیست و طی سال‌های گذشته با اعمال تحریم‌های بی‌سابقه آمریکا علیه ایران، این محصولات هم در بازار با شوک قیمتی مواجه شدند. 

در ادامه لیستی از گران ترین یخچال و فریزرهای موجود در بازار جمع آوری شده است؛ رصد بازار نشان می دهد که یخچال و فریزر سامسونگ مدل FSR12 با قیمت 79 میلیون تومان به فروش می رسد که یکی از گران ترین یخچال های موجود در بازار است. 

2222

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید