رصد قیمت ها در بازار موبایل؛

قیمت انواع گوشی شیائومی چند؟ +جدول

کدخبر: ۳۸۹۸۸۹
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 Pro M2003J6B2G که یکی از محبوب ترین ها و پرفروش های برند شیائومی است را می توان اکنون به قیمت 6 میلیون و 199 هزار تومان خریداری کرد.
قیمت انواع گوشی شیائومی چند؟ +جدول

به گزارش اقتصادنیوز، گوشی های موبایل این روزها و با شیوع کرونا با افزایش تقاضای بسیاری مواجه شده است.

مصرف‌کنندگان این کالاها بیشتر شامل دانش آموزان و دانشجویان می شود که به دلیل آموزش‌ آنلاین مدارس و دانشگاه ها و همچنین دورکاری کارمندان، نیاز بیشتری به این کالاهای مصرفی پیدا کرده‌اند.

 نوسانات نرخ دلار و همچنین انتظارات تورمی، ازجمله دلایل هجوم خریداران به سمت بازار این نوع کالاها بوده است و مجموع این عوامل موجب افزایش چشمگیر قیمت گوشی ها در بازار شدند  و پیدا کردن گوشی های ارزان قیمت با کارایی و کیفیت مناسب دشوار شده است.

اما گوشی های برند شیائومی به دلیل قیمت مناسبی که نسبت به دیگر برندها دارند، از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و جزو گوشی های پرفروش بازار موبایل به شمار می روند.

در میان انواع مدل های این برند، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت با ظرفیت 32 گیگابایت لقب ارزان ترین گوشی شیائومی را دارد که با قیمت 3 میلیون و 119 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

همچنین گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 Pro M2003J6B2G که یکی از محبوب ترین ها و پرفروش های برند شیائومی است را می توان اکنون به قیمت 6 میلیون و 199 هزار تومان خریداری کرد.

در ادامه قیمت انواع گوشی شیائومی در بازار گردآوری شده است؛

گوشی شیائومی2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید