رصد بازار دیجیتال؛

قیمت انواع سینما خانگی و ساندبار+ جدول

کدخبر: ۳۹۲۲۹۸
اقتصادنیوز: سینما خانگی «سونی مدل HT-RT40» با توان خروجی 600 وات در بازار به قیمت 7 میلیون و 600 هزار تومان در بازار خریدوفروش می شود که در محدوده میان قیمت بازار قرار دارد.
قیمت انواع سینما خانگی و ساندبار+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز ، سینمای خانگی مجموعه‌ای از ابزارهای نمایش و پخش صوت و تصویر است که تجربهٔ سینما را در خانه برای افراد شبیه‌سازی می‌کند که معمولاً مجموعه‌ای از بلندگوها و دستگاه پخش صدا و تلویزیون را شامل می شود. سینمای خانگی که دارای تکه‌های مختلفی است در اطراف سالن خانه قرار می‌گیرند و در پخش صدا بسیار تاثیرگذار هستند. 

تماشای فیلم هایی که سیستم صدای دالبی داشته باشد با سینمای خانگی بسیار لذت بخش است.

ساندبار نیز اسپیکر جلو تلویزیون هوشمند بوده که برای ارتقا وضوح و کیفیت صوتی تلویزیون های هوشمند به کار گرفته می شود. ساندبارها عمدتا به صورت افقی روی میز قرار گرفته یا روی دیوار نصب می شوند. عمده آنها کیفیت صوتی بالایی داشته و تجربه تماشا فیلم و سریال را در کنار تلویزیون هوشمند لذت بخش می سازند.

چیدن قطعات مختلف یک سینمای خانگی فضای بسیار زیادی از منزل شما را اشغال خواهد کرد. این تغییرات سبب شدند تا سازندگان دیدگاهی نو به محصولات صوتی داشته باشند و محصولی به نام ساندبار به وجود آید. در واقع، ساندبارها با داشتن قابلیت‌هایی نظیر شبیه‌سازی صدای دالبی و یا بعضاً با داشتن قطعات کوچکتر و امکان چیدمان این قطعات کوچک که غالبا افقی شکل هستند، تجربه داشتن این صدای فراگیر را برای شما به ارمغان می‌آورند؛ اما قیمت این نوع محصولات در بازار چند است؟

رصد بازار لوازم صوتی و تصویری نشان دهنده آن است که در حال حاضر ساندبار «بنگ اند آلفسن مدل beosound stage» با قیمت 68 میلیون و 600 هزار تومان در بازار تهران خرید و فروش می‌شود که با این محدوده قیمتی می‌توان گفت عنوان بالاترین قیمت در میان ساندبارهای موجود در بازار را به خود اختصاص داده است.

ارزیابی بازار همچنین بیانگر آن است که ساندبار «جنیوس مدل BLK100 » کمترین قیمت در بازار را به خود اختصاص داده است. این ساندبار در حال حاضر با قیمت 400 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

همچنین سینما خانگی «سونی مدل HT-RT40» با توان خروجی 600 وات در بازار به قیمت 7 میلیون و 600 هزار تومان در بازار خریدوفروش می شود که در محدوده میان قیمت بازار قرار دارد. سینمای خانگی «جی پاس مدل GMS8583» نیز از ارزان ترین های این بازار است که می توان آن را با قیمت 2 میلیون تومان خریداری کرد.

در ادامه لیستی از انواع سینمای خانگی و ساندبار جمع آوری شده است؛

سینما1

سینما2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید