در بازار تلفن همراه چه خبر است؟

با 2 میلیون تومان این موبایل ها را بخرید

کدخبر: ۳۹۶۲۷۳
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 Core SM-A013G/DS دو سیم کارت با ظرفیت 32 گیگابایت که یکی از گوشی های ارزان و پرطرفدار بازار است با قیمت 2 میلیون و 580 هزارتومان به فروش می رسد.
با 2 میلیون تومان این موبایل ها را بخرید

به گزارش  اقتصادنیوز  ، گوشی های موبایل این روزها و با شیوع کرونا با افزایش تقاضای بسیاری مواجه شده است. مصرف‌کنندگان این کالاها بیشتر شامل دانش آموزان و دانشجویان می شود که به دلیل آموزش‌ آنلاین مدارس و دانشگاه ها و همچنین دورکاری کارمندان، نیاز بیشتری به این کالاهای مصرفی پیدا کرده‌اند.

 نوسانات نرخ دلار و همچنین انتظارات تورمی، ازجمله دلایل هجوم خریداران به سمت بازار این نوع کالاها بوده است و مجموع این عوامل موجب افزایش چشمگیر قیمت گوشی ها در بازار شدند  و پیدا کردن گوشی های ارزان قیمت با کارایی و کیفیت مناسب دشوار شده است.

در ادامه قیمت انواع گوشی های موبایل در محدوده قیمتی 2 میلیون تومان از سایت دیجی کالا جمع آوری شده است؛ گوشی موبایل نوکیا مدل 800Tough TA-1189DS دو سیم کارت را می توان با قیمت 2 میلیون و 400 هزار تومان خریداری کرد؛  که یکی از ارزانترین گوشی های بازار به شمار می رود.

 همچنین گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 Core SM-A013G/DS دو سیم کارت با ظرفیت 32 گیگابایت که یکی از گوشی های ارزان و پرطرفدار بازار است با قیمت 2  میلیون و 580 هزارتومان به فروش می رسد.

موبایل

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید